Clarence Wikia
Advertisement
Perili Ev
Galerisi
Kredi
Transkriptini

Perili Ev, Clarence'ın 1.sezonunun 51.bölümüdür. Serinin 51.bölümüdür.

Özet[]

Clarence perili kendi kendine yapılmış evde yürüyüşe çıkmak için bir sürü mahalle çocuğu alır ve Chelsea lisedeki çocukların hayaletlerle dolu evine gitmelerini önerir. Çete yanlış yerde büküldüğünde, kendilerini tepedeki gizemli bir evde buluyorlar... korkunç sesler, hayaletimsi gölgeler ve mutant fare adamlarının bulunduğu bir yerde!

Hikaye[]

Bölüm, Chelsea ve Mavis'in garajdaki ev yapımı perili evinin etrafında gösterilmesiyle başlıyor, ancak Chelsea ve Mavis onu ürkütücü bulmuyor. Chelsea şaka mı yaptıklarını ve bu da Claence'e başka bir Cadılar Bayramı'na geri dönüş yaptığını söylüyor. Gale'ye banyesini kullanıp kullanmayacağını sordu, sadece orada hayalet süslemeyle ürkütücü oldu ve sokağın aşağısında akıyor. Clarence Chelsea'ye şaka yapmak veya tedavi etmek için çok eski olduğunu söylüyor, ama bunu yapmaya çok korktuğu için. O anda Chelsea'nin ağabeyi Glenary, Chelsea'ye turuncu bir forma vermek için arabasıyla gidiyor ve ona lisede bir Cadılar Bayramı partisine gitmeyeceğini söylüyor. Bu durum Chelsea'yi çıldırıyor, onun için Mavis'e Glary'nin partisine gideceğini söylüyor ve Clarence, Jeff ve Sumo da peşini bırakmamaya karar veriyor.

Beşi Glary'nin hayaletlerle dolu evine yürürken Sumo eski bir evi tepede görür ve Chelsea ile Sumo ne tür ürkütücü şeylerin olduğunu tahmin etmeye başlar. Chelsea ruhlardan oluşan büyük bir bulut olduğunu düşünüyor ve Sumo sıçan adam olduğunu düşünüyor. Jeff ise ise daha gerçekçi düşünmeye çalışıyor. Kendi sebzelerini yetiştiren kült bir grup olduğunu söyleyen Jeff ise bu kadar korkutucu olduğunu düşünen tek kişi. Clarence, bu şeylerden korkmadığı için herkesin büyük bebekler olduğunu söylüyor, ama dediği gibi Chelsea, Sumo, Jeff ve Mavis Glary'nin hayaletli evine doğru uzaklaşıyor. Beş kişi geldiğinde Claence bunu korkutucu bulmuyor ama partiyi biraz mahvediyor ve Glary bir kızla flip olduğunda Chelsea turuncu gömleği ona atıyor, bu da onun yere düşüp her şeyi devirmesine neden oluyor. Glary annesini anlatmakla tehdit ettiği için o kadar öfkelenir, ama bu sadece konuştuğu kızı soğuksuz düşündüren Glary ve arkadaşları, hayaletli evden Chelsea ile diğerlerini rahatsız eder. Chelsea ve diğerleri kısa bir süre sonra onları kaybederler, çünkü bazı kızlarla konuşmaya son vermişler, ama yine de Mavis'i kaybettiler ve yangın musluğuyla yüz yüze geldiğinde duruyorlar. Mavis, tepedeki eski eve son derece hızlı koştuğu için yangın muslitinden o kadar korktu ki; Clarence onu almak için evin içine gitmeleri gerektiğine karar veriyor. Jeff ilk başta evde yetiştirilen sebzeleri görmekle birlikte korku içinde diğerlerini takip ediyor.

Eski evin içine girdiklerinde Clarence merdivenlerde bir kek dilimi görüyor, ki Jeff tuzak olduğuna inanıyor. Mavis'in ağlaması evin herhangi bir yerinden duyuluyor ve Chelsea, Sumo ve Jeff ağlamasının nereden geldiğini bulmakta zorlanıyorlar. Bu yüzden Clarence her şeyin farklı yönlerde ayrılması gerektiğine karar veriyor. Clarence herkese nereye gidececeğini söylüyor ve yukarı doğru gidiyor. Clarence Mavis'i arırken, beyaz bir çarşaf olduğunu görüyor ve Mavis'in olup olmadığını merak ediyor. Sumo ve Chelsea evin başka bir bölümünde Mavis'i aradıkça Sumo yanlış adam çağırıyor, sonra da iki kişi yanlış adam ya da bebek ruhunun olup olmadığını tartışmaya başlıyor. Jeff evin başka bir bölümünde Mavis'i yalnıza aradı ve çok yakında Mavis'i müzik dinleyen bir odada buluyor. Müziği kapatmaya çalıştığında Mavis onu uzaklaştırır ve Jeff duvardaki "kült insanların" resimlerini görür ve korkur. Daha sonra Mavis'in bulduğu yumruklarını içmek için ağzından bir karalama koyduğunu görür ve Jeff de "kült insanlar" tarafından yapılabileceği için kızları ağzından çıkarmaya çalışır.

Bu arada Clarence bulmuş olduğu başka bir dilim pasta yemeyi bitirdi, sonra beyaz çarşafın tekrar geldiğini görüyor ve bunu takip etmeye karar veriyor. Clarence'ın yaptığı gibi, garip ses efektleri duymaya başlıyor. Ardından tekerlekli sandalyede balkabağı buluyor. Bunun, Mavis'in cadı tarafından tek haline getirildiğini düşünüyor. Daha sonra Claence dönüyor ve beyaz çarşafın üzerine sürünüp döndüğünü görüyor. Sumo, farklı bir odada ratman aramaya devam ediyor. Birden Sumo ve Chelsea, bir dolapta tıkırdayan bir şey duyar ve birbirlerine korkuyla sarılır. Koridorda, balkabağı içinde olacak şekilde tekerlekli sandalyeyi iterken beyaz kağıt kırpıntılar. Kısa süre sonra balkabağı tekerlekli sandalyeden çıkıyor ve beyaz kağıt cazence yemek odasına giriyor ve bu odaya pek çok insan giriyor. Claence gerçekten korkuyor ve hatıracanın kendisi olduğunu bağırmaya başlıyor, ardından hayalete atlıyor ve defalarca yumruk atıyor. O anda, bir hemşire olup bitenleri görmek için ışıkları açar, daha sonra evin eski insanlar için bir ev olduğu ve hayaletin beyaz bir çarşafta sadece eski bir adam olduğu ortaya çıkar. Yaşlı adam, 1960'ların ses efektli adamı olarak kullandığı için o tuhaf ses efektlerini çıkaranın o olduğunu söylüyor. Clarence adamla eğlenmeye ve onunla birlikte sesler çıkarmaya başlar, kısa süre sonra Sumo ve diğerleri odaya girer ve Chelsea ise yanlış adam olmadığını söyler. Ancak hemşire, ratman'ın gerçek olduğunu söylüyor ve bölümün sonunda bir kürklü eliyle dolap dışarı çıkıp sıçan bir sıçan tutma yer alıyor.

Karakterler[]

Ana karakterler[]

Küçük karakterler[]

  • Gale (Flashback)
  • Glary
  • Brady
  • Gilben
  • Guyler

Döküm[]

İngilizce[]

  • Spencer RothbellClarence Wendle, Mavis
  • Sean GiambroneJeff Randell
  • Tom KennyRyan Sumouski
  • Grace KaufmanChelsea Keezheekoni
  • Charley KoontzGlary Keezheekoni

Notlar[]

ve — Perili Ev —
Sezon 0 Pilot
Sezon 1 Eğlence Zindanında YüzleşmeGüzel Bir Kız İle Harika Bir GünPara Süpürgesi BüyücüsüSüper Markette KaybolmakClarence'ın MilyonlarıClarence'ın İlk Kız ArkadaşıJeff'in Yeni OyuncağıYemek DavetiKornaPara AvıHayvanat BahçesiYemekEvin ErkeğiÇamur GözlerRüya TeknesiKızlar PartisiClarence DoğadaSıradan JeffKertenkele GünüUnutkanMahalledeki IzgaraBelson'ın Pijama Partisiİlginç Hikâyelerİlk TanışmaPastalarKaba Sürücüler İlk OkuluHiçbir şey CesaretHastane OdasıKazanan JeffUzaklaştırmaTurtle HatsGoose ChaseGoldfish FolliesChimneyStraight IllinDust BuddiesHurricane DillissHoofin' ItDetentionHairenceLil' BuddyChalmers SantiagoTuckered BoysWater ParkWhere The Wild Chads AreBreehn Ho!The Big Petey Pizza ProblemThe Break UpIn DreamsBalanceSpooky Boo
Sezon 2 The InterrogationLost PlaygroundKuş Boy ManFreedom CactusPlane ExcitedEscape from Beyond the CosmicRen FaireTime CrimesSaturday SchoolAttack the Block PartyField Trippin'Ice Cream HuntCompany ManStump BrothersThe Tails of MardryniaClarence Wendle and The Eye of CooganSneaky PeekyGame ShowPatenci ToplamıMystery GirlThe SubstituteClassroomDullanceJeff's SecretSpace RacePlant DaddiesBucky and the HowlWorm BinClarence and Sumo's Rexcellent AdventureBirthdayTree of LifeCapture The FlagClorisFishing TripBelson's BackpackMotelMerry MoochmasPizza Hero
Sezon 3 Sumo Goes WestValentimesClarence for PresidentRock ShowThe Phantom ClarenceJeffery WendleBadgers & BunkersDingus & McNobrainBye Bye BakerFlood BrothersPool's Out For SummerBig GameThe Boxcurse ChildrenKarate MomClarence Loves ShoopyPublic RadioChad and the MarathonOfficer MoodyGilben's DifferentCool Guy ClarenceJust Wait in the CarMissing CatBig Trouble in Little AberdaleDare DayThe TradeA Nightmare on Aberdale Street: Balance's RevengeChadsgivingA Sumoful MindAnimal DayThe TunnelTalent ShowRC CarDog King ClarenceTrampolineClarence The MovieBelson Gets a GirlfriendBrain TVEtiquette ClarenceVideo StoreAnywhere But Sumo
Kisa bölümler Beauford T. PusserHave a BallBig BoyBeach BlastBelson TouchSeparation AnxietyBeansSticky ClarenceClaw MachineBirding With GuylerRainy DayClarencio MagnificoDoodle BattleLonely Lonnie
Advertisement