FANDOM

Eğlence Zindanında Yüzleşme 1. Sezonun 1. Bölümüdür

ÖzetEdit

Clarence ve Sumo patates kızartmasını çalarak Jeff'in mikrop fobilerini yenmesi gerekiyor.

ArsaEdit

Bölüm, televizyonda Buckey O'Neill ile başlıyor, şömine başında oturuyor ve tavuk nuggetlarını nasıl keşfettiğini ve Aberdale kasabasını nasıl kurduğunu anlatan bir hikaye anlatıyor. Aynı videoyu sürekli tekrar tekrar tekrar izlerken, Sumo TV tarafından büyülendi. Clarence , yemeği ne kadar sevdiğini söyleyip dans ediyor ve Jeff ona sadece kızartmayı sevdiğini söylüyor. Clarence, oradaki diğer yiyeceklerden hoşlanıp hoşlanmadığını soruyor ama ona sadece kızartmayı sevdiğini söylüyor. Clarence başlangıçta sarsıldı, ama sonra "Eğlenceli Zindana ne dersin?" Diye soruyor, bir oyun kağıdına etrafta dolanan küçük bir çocukla işaret ediyor. Jeff korku içinde bağlanır. Mary kontrole gider ve yemek siparişi verir. Clarence, bir Hip Watchers Salata'yı emretti ve Sumo emir verdiğinde, o kadar hızlı ve bulamaca konuşur ki, kasiyer onu anlayamaz. Clarence ona söylediği şeyleri çevirir. Jeff emrettiği zaman, burger olmadan izci yemeği sipariş eder. Kasiyer ona bir burger olmadan izci yemeği sipariş edemeyeceğini söyler. Mary, sadece hamburgerle sipariş etmesini ve Sumo'ya vermesini önerir. Jeff, burger olmadan izci yemeği yemek istediğini iddia etmeye devam ediyor. Mary, kasiyere sadece onu koymak için fısıldar.

Hepsi Jeff'in kız gibi ineği oyuncaklarını çantasından çıkardığı masalarına gider. İç çekiyor çünkü istediği bu değildi. Burgerini çıkarır ve Sumo onu ele alır ve ketçaptaki burgeri boğarak ketçap makinesine gider. Clarence, Jeff'e Fun Dungeon'dan hoşlanıp çıkmadığını sorar; ancak Jeff, ona pek de hoşlanmadığını söyler çünkü burası büyük bir olasılıkla oraya girer ve kimse onu temizlemez. Clarence ve Sumo, yiyeceklerini çok özensiz ve dağınık bir şekilde yiyorlar. Jeff bundan korkuyor ve sonra tuvalete gitmek için kendini mazur görüyor. Daha sonra Clarence, kızartması olan birine sahip olup olmadığını sorar ve Jeff öfkeyle reddeder. Daha sonra, Clarence'den, kendisinin ya da kız arkadaşlarının kızartmasına dokunmadığından emin olmak için söz vermesini ister. Clarence, ona bunu yapacağına söz veriyor. Jeff yavaşça tuvalete doğru yürür ve Clarence'a geri dönüyor. Jeff görüş alanı dışına çıktığında, Clarence Jeff'in kızartması çantasını aldı. Sumo'ya, bunun onunla Eğlence Zindanına gelmesini sağlayan bir plan olduğunu söyler. Patatesleri arka cebine koyar ve ikisi de Eğlence Zindanına koşarlar.

Clarence ve Sumo, Eğlence Zindanına girdiğinde, Clarence ayakkabılarını yavruya koyar ve başka bir yavrudan başka bir çift hafifçe ayakkabı çıkarır ve onları koyar. Jeff'in geleceğini duyduklarında, ikisi de slaytın arkasında koşar ve saklanırlar. Jeff, patateslerinin eksik olduğunu ve birisinin Clarence'ın olduğu yerde oturduğunu gördüğünde, onları korkutarak onları Eğlence Zindanına kovalar. Clarence top çukuruna tırmanıyor ve Jeff öfkeyle peşinden koşarken oradan içeri giriyor. Clarence, net tünele doğru tırmanıyor ve Jeff onların ucunu tutuyor ve kamçılıyor, Clarence'ın kaymasını ve düşmesini sağlıyor, kollarını deliklere takıyor. Clarence onları hemen oradan çıkarır ve Jeff'in ona ulaşabilmesi için peşinden gider. Clarence bazı tünellere gidiyor ve pembeye ya da maviye girip girmeyeceğine karar vermeye çalışıyor. Pembe ve Jeff peşinde koşar. Orada, ona "Merhaba" diyen küçük bir kız görür. Jeff bir pencereye gider ve Clarence'ı arar. Sumo'yu, girly inek oyuncakla oynayan restoranda görür. Birdenbire, gresle kaplı dev bir el ve ketçap, Jeff'i korkutan pencereye çarptı. Elin tünelin tepesinde bulunan Clarence olduğu ortaya çıkıyor. Jeff, Clarence'ın üstüne çıkmak için içinden geçmesi gereken kırık bir pencereyi görüyor ve onu yumruklayıp üstüne biniyor. Orada, köpük dolguları metal çubuklardan koparır ve onunla Clarence'i tokatlamaya başlar. Clarence başka bir köpük patlaması alır ve kendini savunmak için kullanır. Daha düşük bir tünele atlarlar ve Jeff, Clarence'ı geri çekip kendini savunurken, sallanırken ve Clarence'de köpük patlamasına vuruyor. Bu, Eğlence Zindanındaki diğer tüm çocukların dikkatini çeker.

Mary masaya döndü ve arkadaşı Sammy gelir ve oğlu Sean'un Clarence ile oynayabileceğini sorar. Mary bunu yapabilseydi harika olurdu çünkü herkes Clarence'i seviyor. Sahne daha sonra Jeff'in Clarence'ı öldüreceğine çığlık attığını gösteriyor. Clarence oyun parkının içine girer ve kayar ve düştüğü slayda gider ama kendini ayakları ve elleri ile yakalar. Jeff ayağını Clarence'ın yüzüne koyar ve ona patateslerinin nerede olduğunu söylemesi için son uyarısını verir. Clarence arka cebine uzanıyor ve patatesleri çekiyor. Onları Jeff'e geri fırlatır ama kazara kayar, onları slayta döker ve yere düşer. Clarence, Jeff'in sinirleneceğinden korkuyor ama bunun yerine, onun asla anlayamayacağı şeyler için kendi kişisel nedenlerini ve fikirlerini olduğunu söylüyor. Clarence kaymaya başlar ama Jeff bacağından alır ve kurtarır. Her ikisi de, kızartmalar, Sumo'nun onları yediği dibinde olduğu yerde kaydırarak düşüyorlar. Mary gelir ve onlara çok kaba oynadıklarını ve eve gitme zamanının geldiğini söyler.

Hepsi Otopark'a gidiyor ve Clarence yaptığı şeyden dolayı Jeff'ten özür diliyor. Jeff ona onu öldürmeye çalıştığı için üzgün olduğunu söyledi. Clarence, sosu, yağı ve tuzu kaplayan elini tutar ve Jeff, tereddütsüzce elini sallar. Elini tuttuğunda, Clarence her iki eliyle sıkar ve sallar. Hepsi arabaya girer, Clarence kendi ayakkabılarına sahip olmadığını tamamen bilmez. Clarence, Sumo'ya kız gibi inek oyuncağının nerede olduğunu sorar. Sumo, ona "bir kız oyuncağı" nı umursamadığını söyler, ama gerçekte o kız oyuncağıyla olan tüm iyi zamanlarında bir geri dönüşü vardır ve ne kadar özlediğini söyler.

KarakterlerEdit

Ana KarakterlerEdit

Yardımcı KarakterlerEdit

Küçük karakterlerEdit

GalerisiEdit

Eğlence Zindanında Yüzleşme galerisi burada bulunabilir.

TranskriptiniEdit

Eğlence Zindanında Yüzleşme'ın transkriptini burada bulabilirsiniz.

MeraklısınaEdit

  • Bu bölüm, resmi TV yayınından 8 gün önce, 6 Nisan 2014 tarihinde Cartoon Network'ün resmi YouTubechannel'inde yayınlandı. Tıpkı Büyükannesinin lansmanından bir hafta önce resmi olarak YouTube'daki ilk bölümlerinden birine sahip olması gibi.
  • Başlık kartı için üreticiler Wendy's'ten patates kızartması kullandılar.

Kültrüal ReferanslarEdit

  • Buckey O'Neil, kaba binicilerdeki gerçek bir insandı, ancak hiçbir zaman bir yemek zinciri için maskot, bir kasaba kurdu ya da tavuk nuggets icadıyla ilgili değildi. Fiziksel görünümü, Amerika Birleşik Devletleri'nin 26. başkanı ve 1898 İspanya-Amerikan Savaşı'na katılan gönüllü bir askeri birlik olan Rough Riders'ın lideri Theodore Roosevelt'inkine benziyor.

Pop Kültürü ReferanslarıEdit

  • Kaba Riders Chicken Mcdonalds ve Chik-Fil-A gibi fast food restuaraunts için bir parodi gibi görünüyor. The Fun Dungeon, bazı McDonald's ve Chik-Fil-A’daki oyun alanlarına atıfta bulunuyor.
  • Hip Watchers büyük olasılıkla Weight Watchers'ın bir parodi.
  • Clarence'ın pembe ayakkabıları giydiği gösterinin sonunda yer alan şarkı, The Simpsons ve Ferris Bueller'in günlerinde ünlü olarak kullanılan Yello'nun Oh Yeah adlı şarkısının bir parodi. Simon Panrucker tarafından yapıldı.

Diğer dillerEdit

— Eğlence Zindanında Yüzleşme —
Sezon 0 Pilot
Sezon 1 Eğlence Zindanında YüzleşmeGüzel Bir Kız İle Harika Bir GünPara Süpürgesi BüyücüsüSüper Markette KaybolmakClarence'ın MilyonlarıClarence'ın İlk Kız ArkadaşıJeff'in Yeni OyuncağıYemek DavetiKornaPara AvıHayvanat BahçesiYemekEvin ErkeğiÇamur GözlerRüya TeknesiKızlar PartisiClarence DoğadaSıradan JeffKertenkele GünüUnutkanMahalledeki IzgaraBelson'ın Pijama Partisiİlginç Hikâyelerİlk TanışmaPastalarKaba Sürücüler İlk OkuluHiçbir şey CesaretHastane OdasıKazanan JeffUzaklaştırmaTurtle HatsGoose ChaseGoldfish FolliesChimneyStraight IllinDust BuddiesHurricane DillissHoofin' ItDetentionHairenceLil' BuddyChalmers SantiagoTuckered BoysWater ParkWhere The Wild Chads AreBreehn Ho!The Big Petey Pizza ProblemThe Break UpIn DreamsBalanceSpooky Boo
Season 2 The InterrogationLost PlaygroundBird Boy ManFreedom CactusPlane ExcitedEscape from Beyond the CosmicRen FaireTime CrimesSaturday SchoolAttack the Block PartyField Trippin'Ice Cream HuntCompany ManStump BrothersThe Tails of MardryniaClarence Wendle and The Eye of CooganSneaky PeekyGame ShowSkater SumoMystery GirlThe SubstituteClassroomDullanceJeff's SecretSpace RacePlant DaddiesBucky and the HowlWorm BinClarence and Sumo's Rexcellent AdventureBirthdayTree of LifeCapture The FlagClorisFishing TripBelson's BackpackMotelMerry MoochmasPizza Hero
Season 3 Sumo Goes WestValentimesClarence for PresidentRock ShowThe Phantom ClarenceJeffery WendleBadgers & BunkersDingus & McNobrainBye Bye BakerFlood BrothersPool's Out For SummerBig GameThe Boxcurse ChildrenKarate MomClarence Loves ShoopyPublic RadioChad and the MarathonOfficer MoodyGilben's DifferentCool Guy ClarenceJust Wait in the CarMissing CatBig Trouble in Little AberdaleDare DayThe TradeA Nightmare on Aberdale Street: Balance's RevengeChadsgivingDog King ClarenceTrampolineThe TunnelAnimal DayBelson Gets a GirlfriendA Sumoful MindTalent ShowBrain TVRC CarEtiquette ClarenceClarence The MovieVideo Store
Shorts Beauford T. PusserHave a BallBig BoyBeach BlastBelson TouchSeparation AnxietyBeansSticky ClarenceClaw MachineBirding With GuylerRainy DayClarencio MagnificoDoodle BattleLonely Lonnie