FANDOM

Eğlence Zindanında Yüzleşme

Eğlence Zindanında Yüzleşme, Clarence'ın 1.sezonunun 1.bölümüdür. Serinin 1.bölümüdür.

Resmi ÖzetEdit

Clarence'in annesi, oyun imparatoruna sahip hızlı yemek restoranı Olan Tavuklu Kaba Sürücüler'da oğlunu, Jeff'i ve Sumo'ya öğleden sonra veriyor. Clarence ve Sumo Jeff'in Fransız kızartmalarını çalırken Jeff, restoranın hijyenik olmayan oyun alanında mikroplara karşı fototaliziyle yüzleşmek zorunda kalıyor.[1]

OlaylarEdit

Bölüm, Sumo'nun televizyonla hipnotize edilmesi ve şöminenin yanında oturan ve tavuğu nasıl keşfettiğini ve Aberdale şehrini nasıl kurduğunu anlatan Bujey'Neill reklam filmi izlemesiyle başlıyor. Hattı beklerken. Jeff ona sadece oradaki patatesleri sevdiğini söylemesine rağmen, Clarence bu yerdeki yemeğe ne kadar sevdiği hakkında dans ediyor ve şarkı söylüyor. Clarence şaşırmış ve kendisine burada sunulan diğer yemeklerden hiç hoşlanmadığını soruyor ancak reddediyor.

Daha sonra Clarence, eğlenceli zindandan hoşuna gidip girmediğini, ancak Jeff kanalizasyonları korkuyor. Meryem tezgaha gelir ve yemeğini ister. Clarence, kendisine işaret eden resimde gördüğü gibi bir salata sipariş ediyor ve Sumo sipariş ettiğinde kasiyerin bunu anlayamaması için çok hızlı konuşuyor, bu yüzden Clarence onu temizlıyor. Jeff talimat verince, Burger olmadan Scout Food adlı bir menü sipariş ediyor. Kasiyer onun sipariş veremeyeceğini söylediğinde Mary hamburger sipariş edip bunu Sumo'ya vermesini öneriyor ancak Jeff bunu reddediyor. Mary, yine de ona vermek için gişe yetkilisine fısıldılar.

Şimdi Jeff'in bir dişi inek çantasından bir oyuncak aldığı masaya gidiyorlar. İç çeker çünkü istediği şey bu değil ve onu geri çekiyor. Hamburgerini çıkarıp atıyor, hemen Sumo kazıp üzerine domates sosunu döküyor. Clarence Jeff'e eğlenceli zindandan hoşuna gitse de Jeff, fırlayan ve temizlemeyen çocukların bile olduğunu söyleyerek hayır diyor. Şimdi Clarence ve Sumo, yemeklerini çok aceleci ve kirli bir şekilde yemeye başlıyor ve birkaç tarafa sıçraıyor. Jeff bu konuda korkmuş ve ardından banyoya gitmek istiyor.

Clarence'dan, kızın ya da başka birinin patates kızartması dokunmasına izin vermeyeceğini vaat etmesini istiyor. Clarence terliyor ve Jeff yavaş yavaş banyoya gidiyor ve Clarence'e yürürken bakıyor. Jeff gelir gelmez Clarence Jeff'in kızartmalarını alır. Bu planın onunla birlikte eğlenceli zindanlara gireceğini Sumo'ya söylüyor. Çipleri arka cebine koyar ve her ikisi de İngilizler'e gider. Bindikten sonra Clarence ayakkabılarını panoya yerleştiriyor ve başka bir panodan bazı feminen ayakkabılar alıyor.

Jeff'in banyodan çıktığını duyduklarında hem koşup hem de slaytın arkasına saklanırlar. Jeff ebeveynlerinin yok olduğunu ve onlardan birinin Claence'in olduğu koltukta olduğunu gördüğünde sinirleniyor ve onları zindanda kovuyor. Jeff, Sumo'nun kayaya atmasını bile sağlayan öfkeyle kovalarken Clarence top çukuruna girer. Jeff pencereye gider ve Clarence'a bakar. Restoranda Sumo'nun oyuncak inekle oynadığını görüyor. Birden, gres kaplı dev bir el ve ketçap Jeff'i korkutan pencereye vurdu; eli tünelin tepesinde olan Clarence'den geldi. Jeff, Clarence'ın en tepesine çıkmak için geçmesi gereken kırık bir pencere görüyor ve pencereyi devirip üzerine koyuyor.

Burada, köpüğü metal çubuklardan çıkarır ve kılıçlar gibi birbirleriyle dövmeye başlar. Claence ise kendini savunur. Alçak bir tünelde aşağı atlayan Jeff, sürekli yuvarlanarak Claence'in köpük dolgumunu atlıyor. Bu, restorandaki diğer çocukların dikkatini çeker. Mary'nin masaya geri dönmesiyle arkadaşı Sammy gelip oğlu Sean'ın Clarence ile oynayıp oynaymayacağını soruyor. Mary, bunu yapabilsem harika olacağını çünkü herkes Clarence'ı seviyor. Jeff bağırarak Canan'ın Canan'ı öldüreceğini söylüyor. Clarence ağılın içine giriyor ve kaydığı yere gidiyor ve düşmek üzere.

Jeff ayağını yüzüne koyar ve patateslerinin nerede olduğunu söylemesi için son uyarısına sahip olur. Clarence arka cebe ulaşır ve cipsi çeker. Onları fırlatıyor, ama kaydırağın altına düşüyor. Clarence Jeff'in öfkelenmesinden korkuyor ancak bunun yerine ona asla anlamayacağı şeyler hakkında kişisel nedenleri ve fikirleri olduğunu söylüyor. Clarence kaydırmaya başlıyor, ancak Jeff onu bacaktan tutup her ikisi de Sumo'nun tüm çipleri yendiği kaydırağın üzerinden kaybolana kadar kurtarıyor.

Mary onlara gelip onlara eve gitme zamanının geldiğini söylüyor. Hepsi arabaya gider ve Clarence, yaptıklarından ötürü Jeff'ten özür diler. Jeff ona onu öldürmeye çalışırken kendini korkunç hissettiğini söylüyor. Claence sos, yağ ve tuzun kaplandığı ele ulaşıyor ve Jeff de bunu düşündükten sonra elini sallıyor. Elini götürdüğünde, Clarence her iki elinizle onu tıklar ve daha fazla sallar. Hepsi arabaya biniyor ve Clarence, Sumo'nun oyuncak ineği hakkında ne düşüneceğini soruyor. Hangi ineği sevmediği konusunda endişelenmiyor. Pencereden dolayı üzülen Sumo, o oyuncakla geçirmiş olduğu güzel zamanları ve ne kadar kaçırdığını hatırlıyor.

KarakterlerEdit

Ana karakterlerEdit

Yardımcı karakterlerEdit

Küçük karakterlerEdit

DökümEdit

İngilizceEdit

NotlarEdit

  1. https://www.youtube.com/watch?v=AAcbwpVREbM&list=ELR1lNNftbNwoIPe6YjfQqrA&index=13&t=0s

ve — Eğlence Zindanında Yüzleşme —
Sezon 0 Pilot
Sezon 1 Eğlence Zindanında YüzleşmeGüzel Bir Kız İle Harika Bir GünPara Süpürgesi BüyücüsüSüper Markette KaybolmakClarence'ın MilyonlarıClarence'ın İlk Kız ArkadaşıJeff'in Yeni OyuncağıYemek DavetiKornaPara AvıHayvanat BahçesiYemekEvin ErkeğiÇamur GözlerRüya TeknesiKızlar PartisiClarence DoğadaSıradan JeffKertenkele GünüUnutkanMahalledeki IzgaraBelson'ın Pijama Partisiİlginç Hikâyelerİlk TanışmaPastalarKaba Sürücüler İlk OkuluHiçbir şey CesaretHastane OdasıKazanan JeffUzaklaştırmaTurtle HatsGoose ChaseGoldfish FolliesChimneyStraight IllinDust BuddiesHurricane DillissHoofin' ItDetentionHairenceLil' BuddyChalmers SantiagoTuckered BoysWater ParkWhere The Wild Chads AreBreehn Ho!The Big Petey Pizza ProblemThe Break UpIn DreamsBalanceSpooky Boo
Sezon 2 The InterrogationLost PlaygroundKuş Boy ManFreedom CactusPlane ExcitedEscape from Beyond the CosmicRen FaireTime CrimesSaturday SchoolAttack the Block PartyField Trippin'Ice Cream HuntCompany ManStump BrothersThe Tails of MardryniaClarence Wendle and The Eye of CooganSneaky PeekyGame ShowPatenci ToplamıMystery GirlThe SubstituteClassroomDullanceJeff's SecretSpace RacePlant DaddiesBucky and the HowlWorm BinClarence and Sumo's Rexcellent AdventureBirthdayTree of LifeCapture The FlagClorisFishing TripBelson's BackpackMotelMerry MoochmasPizza Hero
Sezon 3 Sumo Goes WestValentimesClarence for PresidentRock ShowThe Phantom ClarenceJeffery WendleBadgers & BunkersDingus & McNobrainBye Bye BakerFlood BrothersPool's Out For SummerBig GameThe Boxcurse ChildrenKarate MomClarence Loves ShoopyPublic RadioChad and the MarathonOfficer MoodyGilben's DifferentCool Guy ClarenceJust Wait in the CarMissing CatBig Trouble in Little AberdaleDare DayThe TradeA Nightmare on Aberdale Street: Balance's RevengeChadsgivingA Sumoful MindAnimal DayThe TunnelTalent ShowRC CarDog King ClarenceTrampolineClarence The MovieBelson Gets a GirlfriendBrain TVEtiquette ClarenceVideo StoreAnywhere But Sumo
Kisa bölümler Beauford T. PusserHave a BallBig BoyBeach BlastBelson TouchSeparation AnxietyBeansSticky ClarenceClaw MachineBirding With GuylerRainy DayClarencio MagnificoDoodle BattleLonely Lonnie