Clarence Wikia
Advertisement
Breehn Gallery Appearances
Breehn
Neh Breehn Pic 
Character Information
Cinsiyeti: Male
Türü: Human
Yaşı: 9
Arkadaşları: Blaide, Jeff, Julien, Chelsea, Clarence, Sumo, Percy
Akrabalar: Walt (father), Tiffany (mother)
Meslek: Student
İlk Gösterim: "Pilot" (cameo)
Seslendiren: Joshua Rush

Breehn, Clarence'da destekleyici bir karakterdir. Bayan Baker'ın sınıfındaki öğrencilerden biridir. İlk görünümünü "Pilot"ta yaptı.

Appearance[]

Turuncu saçları, gök mavisi gözleri var ve biraz tombul görünüyor. Yeşil papyonlu beyaz bir gömlek, zeytin rengi pantolon ve kahverengi bot giyiyor. "Para Süpürgesi Sihirbazı"nda sarı bir gömleği, kahverengi pantolonu ve kahverengi ayakkabıları var.

Personality[]

Görünüşünden anlaşıldığı kadarıyla Breehn, Bayan Baker'ın sınıfındaki birkaç öğrenci arasında yüksek bir zekaya sahip. Zekasında ortalamanın çok üzerinde olduğu, testlerde yüksek puanlar aldığı ve "Ortalama Jeff" de gösterildiği gibi bu hediye için büyük gurur duyduğu gösteriliyor. Ayrıca çoğu zaman kendini sağlam tutuyor ve maceralarından ayrı kaldığında Clarence ve arkadaşlarına daha çok bebek bakıcısı gibi davranıyor. "Akşam Yemeği Partisi"nde gösterildiği gibi, Clarence izolasyonu kaparken kendini yaraladıktan sonra paniklediğini gördüğü gibi, işler ortalık karıştığında veya birisi yaralandığında çok temkinli olduğunu göstererek endişeleniyor. Ayrıca, "Honk" da bir bilim deneyi yaparken olduğu gibi şeyler yaparken genellikle dikkatli olduğu gösterilmiştir. Bu davranış, muhtemelen ailesinin titiz ve sebatkar yaşam tarzının ve ebeveynlerinin ona karşı katı disiplin anlayışının bir sonucudur. Bu, sürekli olarak Clarence'a ve diğerlerine dikkatli olmalarını söylediğinde, aksi takdirde ailesi onu cezalandırdığında veya Clarence'ın tavan arasına gitmesine izin verilmeyen bir şey sorduğunda annesinin ona soğuk bir bakış attığını gördüğünde gösterilir.

Bununla birlikte, Breehn'in ortaya çıktığı kadar gergin ve itaatkar olduğu için, karakterinin asi bir yanı olduğu gösterilmiştir. "Hayvanat Bahçesi" bölümünde, Breehn'in fıstık alerjisi, sınıfı Hayvanat Bahçesi'ndeki birçok sergiyi atlamaya zorlar ve bu da onları hayal kırıklığına uğratır. Daha sonra, sınıf öğle yemeği yerken, cesaretini göstermek için, Breehn gönüllü olarak Percy'den (fıstık ezmesinin gerçek fıstıklardan yapıldığını bilmiyordu) fıstık ezmeli bir sandviç kabul eder ve Percy, Bayan Baker'a bunu yaptığını söylediğinde, çabucak. Bayan Baker'ın tükürmesini söylemesine ve reddetmesine rağmen onu yer ve yutar. Ancak iddiaları daha sonra ortaya çıktığında ve ambulans tarafından götürüldüğünde, "Buna değmezdi" diyerek açık bir pişmanlık duyduğunu belirtmek gerekir. Ayrıca "Puddle Eyes"da Belson uzaktaymış gibi yapar ve Breehn "Ne? Tam buradayım!" der.

Relationships[]

  • Blaide - Blaide ve Breehn ilk birkaç bölümden beri okulda birlikteydiler. Nasıl bir dostlukları olduğu bilinmiyor.
  • Jeff -
    I'm so sorry for everything, Breehn

    Jeff saying sorry to Breehn in "Breehn Ho".

    Breehn'in Jeff ile iyi bir dostluğu var. İkisi de sınıflarındaki en zeki çocuklar oldukları için hemen hemen aynılar ve işlerini iyi organize ediyorlar. Breehn, Jeff'i Dinner Party'deki evine misafirlerinden biri olarak davet etti. Breehn Ho'da Jeff, Breehn'i oyun gecesine davet etti. Şimdiye kadar, 2. Sezonda, Breehn ve Jeff, Time Crimes ve Field Trippin' dizilerinde takılıyordu ve birbirleriyle konuşuyorlardı. The Clarence Book of Friends'e göre Jeff'in Breehn'in "Gizli En İyi Arkadaşı" olduğu söyleniyor.
  • Chelsea - Breehn, Chelsea ile de arkadaş.

Gallery[]

ÇOK YAKINDA

Trivia[]

  • Adı aslen Preehn'di.
  • "Clarence's Millions" da görüldüğü gibi 9 arkadaş yıldızı var.
  • Clarence, Jeff ve Belson gibi, Breehn de ailesindeki tek çocuktur.
  • Akşam Yemeği Partisi", Breehn'in ana karakter olduğu ilk bölümdür.
  • Dost yıldız haritası yanlışlıkla H'yi adından kaldırır.
  • "Hayvanat Bahçesi"nde gösterildiği gibi, yer fıstığına alerjisi olduğu ortaya çıkıyor.
  • "Clarence's Millions" da görüldüğü gibi pembe bir sırt çantası vardı. Renk hatası mı yoksa Jeff gibi kadınsı mı olduğu bilinmiyor. Ancak bu ihtimal son derece düşük bir ihtimaldir. Ortalama Jeff'te artık açık mavi bir sırt çantası var.
  • O, "Pilot"ta görünen ve gösteride görünüşte büyük bir değişiklik olmayan tek karakterden biridir. Küçük fark, kollarının o kadar uzun olmamasıdır.
  • "Para Süpürgesi Sihirbazı"nda sarı bir gömlekle gösterilir. Bir hata mı yoksa pilotta giyilen gömleğe geri dönüştürülmeden önce orijinal gömleği mi olduğu bilinmiyor.
  • Blaide (Breehn Ho'dan önce!) Breehn'in en iyi arkadaşıydı, ancak Blaide'nin neden Breehn'in evine davet edilmediği bilinmiyor.
  • Breehn'in neden bazen kollarını Gilben'in yaptığı gibi poz verdiği bilinmiyor.
  • Hatalar

Errors[]

  • Game Show'da gözlerinin mavi yerine siyah olduğu bir hata var.
Advertisement