Clarence Wiki
Advertisement

Skyler Page este creatorul Clarence și inițial vocea lui Clarence Wendle în versiunea engleză.

După ce a fost concediat, el a fost înlocuit de Spencer Rothell în calitate de lider de poveste și de câțiva actori de voce pentru personajele pe care le-a interpretat.

Biografie[]

Page a fost gradată de Institutul California din Arte. A creat două filme scurte cu Crater Face și Wallet Girl. Apoi a devenit un artist și revizionist al serialului Să-nceapă aventura și Secret Mountain Fort Minunat din Cartoon Network. Page este creatorul seriei Clarence.

Controversă[]

La 3 iulie 2014, Skyler Page a fost concediat din Rețeaua de desene animate în urma acuzațiilor de hărțuire sexuală împotriva lui Emily Patrice, scriitor al unui alt program. Jeff Rowe a declarat pe pagina sa Tumblr că Skyler se află în prezent în spital pentru tratament medical pentru boala sa bipolară.[1] El spune că Skyler ar fi făcut alte lucruri, cum ar fi țigările de băț din nas și strecurându-se fără o cămașă. Nu există clipuri video sau fotografii legate de incident, dar acest lucru s-a întâmplat cu siguranță datorită mesajelor de la Emily Parpotidge, Patrick Harpin și Jeff Rowe (de unde provine caracterul Jeff). În 2016, un prieten cu numele lui Skyler, Mike Toole, a dezvăluit ceea ce Skyler a făcut cu adevărat, potrivit lui Mike, Skyler a lipit o mână aproape de coapse lui Emily, ceea ce a dus la demiterea sa.

După evenimentele incidentului, mulți amatori și amatori au fost descurajați sau nemulțumiți, deoarece acest lucru a afectat o mare parte din reputația serialului, până la punctul în care mulți își vor aminti notorietatea spectacolului, pe baza incidentului, ceea ce a dus la pierderea interesului si popularitatii. Cu toate acestea, ea este încă menționată de unii până în prezent.

Episoade în care a lucrat[]

Sezonul 1[]

  • Confruntarea din zona distracției
  • O zi minunată cu o fată
  • Magia banilor
  • Clarence pierdut în supermarket
  • Milioanele lui Clarence
  • Clarence își face o prietenă
  • Noua jucărie a lui Jeff
  • Dineul
  • Claxonul
  • Vânătoarea de dolari
  • Grădina zoologică
  • Deșteptarea
  • Bărbatul casei
  • Ochi de baltă
  • Barca visurilor
  • Petrecerea în pijamale
  • Clarence pasionat de natură
  • Mediocrul Jeff
  • După-amiaza urmăririi șopârlei
  • Uitat la școală
  • Grătar de cartier
  • Petrecerea în pijama a lui Belson
  • Povești neconfortabile
  • Piscina
  • Pacienții
  • Călăreții neînfricați
  • Nimic la risc
  • Maniere de noapte
  • Jeff câștigă
  • Peștele auriu
  • Legendar

Trivia[]

  • Într-un interviu, Skyler a explicat că Clarence este un cont fictiv al copilăriei sale și al personalului.[2]
  • În 2013, Skyler a fost nominalizat pentru un Emmy pentru episodul pilot Clarence.

Legături externe[]

Referințe și note[]

Advertisement