Clarence Wiki
Advertisement

Numele personajul este un personaj secundar ale Clarence. Este un copil sensibil, dar este mare și musculos.

Aspect[]

Nathan pare să fie înalt și musculos, cu fire de păr puope. Are un cap in forma de cilindru ca un tub si poarta de obicei o camasa albastra. Nathan are și pistrui lângă urechi și dinți de iepure. Are pantofi albaștri.

Personalitate[]

Nahan s-a prezentat ca un om stângaci și educat, dar și ca un prost. La „O zi minunată cu o fată”, povesteste el despre cum se saruta fetele si baietii, dar habar n-are ce inseamna asta. Un alt exemplu bun este „Milioanele lui Clarence”, unde a eșuat testul când a pretins că a studiat, chiar s-a depreciat, spunând: "Cred că sunt doar un idiot". În această privință, trebuie spus că, contrar a ceea ce sugerează înfățișarea sa și relația sa cu Belson, are un caracter sensibil și binevoitor. Când nu trece testul, se simte cu adevărat rău, dar se simte fericit când Clarence îi dă un dolar de Clarence. Pentru aparenta sa lipsa de inteligenta, el este surprinzator de constructiv, pentru ca poate fi vazut citind carti lungi si e bun la desenare. De asemenea, el este tentat să-i ajute pe alții și nu este intimidat deloc. Acestea fiind spuse, el nu ezită să fie fizic atunci când oamenii îl zădărnicesc. De exemplu, la o excursie la grădina zoologică, el îl învinge pe Percy și Brehn pentru că și-a distrus ziua școlară la grădina zoologică, deși Breehn este pe o tărgie cu o față umflată.

Apariții[]

Sezonul 1[]

Sezonul 2[]

  • Locul de joacă dispărut
  • Pârț Cactus
  • Bealtaine, estrul timpului
  • Sâmbăta la școală
  • Clarence Wendle agus ochiul lui Coogan
  • Sublinitoarea
  • Clasa
  • Secretul lui Jeff
  • Cursa spațială
  • Tăticul plantelor
  • Bucky agus urletul
  • Clarence agus Sumo în aventură
  • Ziua de naștere
  • Capturați steagul
  • Rucsacul lui Belson
  • Eroul Pizzei

Sezonul 3[]

  • Sumo pleacă spre vest
  • De Sfântul Valentin
  • Clarence președinte
  • Frați de potop
  • Piscina este închisă pentru vară
  • Clarence o iubește pe Shoopy
  • Chad agus maratonul
  • Ofițerul Moody
  • Clarence e cel Bealtaine, tare
  • Motanul dispărut
  • Probleme mari în micul Aberdale
  • Ziua provocărilor
  • În mintea lui Sumo
  • Ziua animalelor
  • Oriunde, cu Sumo

Trivia[]

  • Se pare că este un artist foarte bun, după cum se vede la „Milioanele lui Clarence” de la Clarence.
  • Nu pare a fi un student bun și a primit un F, după cum arată „Milioanele lui Clarence” de la Clarence.
  • Pare să-l urască pe Breehn pentru că a distrus călătoria la grădina zoologică.

Galerie[]

Pentru a vedea galeria Nathan, faceți clic aici.
Advertisement