Clarence Wiki
Advertisement

Numele personajul este un personaj minor ale Clarence. Este strania bunică a lui Clarence și mama Maryei.

Aspect[]

Dilliss are o formă foarte ciudată, este slab și gras, puțin curbat, cu ochii invizibili. Părul îi este cenușiu și lung, cu franjuri bej. Are cercei albi si buzele rosii. Poartă o cămașă roz, pantaloni negri și pantofi cu burunzi.

Personalitate[]

Dilliss este foarte vorbitor și tinde să controleze pe toată lumea și încearcă să ajute, fiind de părere că este utilă. Este, de asemenea, foarte protectoare și îi pasă foarte ușor.

Apariții[]

Sezonul 1[]

  • Uraganul Dilliss

Relații[]

  • Mary — In singurul sau aspect semnificativ, relatia lui Billiss cu fiica sa, Mary, s-a dovedit a fi foarte tensionata. Mary crede că mama ei este o femeie foarte supărătoare și tulburătoare care intervine în afacerile altora. Mai mult, Dilliss nu face nimic pentru a schimba situația și amândoi au ajuns într-o luptă fizică.

Trivia[]

  • Numele său este dezvăluit în „Uraganul Dilliss”.
    • Episodul evidențiază, de asemenea, rolul său unic important.
  • Un caracter cunoscut sub numele de „bunica” a Clarence apare, de asemenea, în „Pacienții”, deși concepția acestei bunici a fost foarte diferită de cea a lui Dilliss în „Uraganul Dilliss”. Există multe explicații pentru acest lucru, inclusiv faptul că este încă una dintre bunicile lui Clarence (probabil mama lui Damien), că Clarence a uitat cum arăta sau, deoarece era o secvență imaginară, bunica nu ar trebui să arate ca ea.
  • E vorba de senile lui.

Galerie[]

Pentru a vedea galeria Dilliss Wendle, faceți clic aici.
Advertisement