FANDOM

Episod-3
Confruntarea din zona distracției

Fun Dungeon Face Off

Confruntarea din zona distracției“ (în engleză: „Fun Dungeon Face Off“) este primul episod din sezonul 1 al Clarence și primul episod din serie.

Rezumat Edit

Mama lui Clarence îi răsfaţă pe Clarence, pe Jeff şi pe Sumo cu o după-amiază la Puiul Călăreţii Duri, un fast-food cu un loc de joacă. Când Clarence şi Sumo îi fură lui Jeff cartofii prăjiţi, acesta e obligat să se confrunte cu fobia sa de microbi tocmai în zona de joacă a restaurantului, aparent insalubră.

Poveste Edit

Episodul incepe cu Sumo hipnotizati la televizor, urmarind o reclama cu Buckey O'Neill, asezata pe semineu, povestind despre cum a descoperit puiul si a fondat orasul Aberdale. În timp ce așteaptă în linie, Clarence dansează și cântă despre cât iubește hrana aici, deși Jeff îi spune că îi place doar cartofii acolo. Clarence este surprins și întreabă dacă nu seamănă cu oricare dintre celelalte mese servite acolo, dar neagă acest lucru.

Apoi Clarence o întreabă dacă îi place zona distracției, dar Jeff lași de frică. Mary merge până la tejghea și îi poruncă mâncarea. Clarence ordonă o salată de pui coapse subţir și când Sumo comandă, vorbește atât de repede, încât casieria nu o poate înțelege, deci Clarence îl șterge. Când Jeff comandă, comandă un meniu denumit cercetaș meniu, dar fără burger. Casieria îi spune că nu o poate comanda, așa că Mary sugerează să ordone burgerul și să-l dea lui Sumo în schimb, dar Jeff refuză. Mary îi soptea casierului să-i dea oricum.

Acum se duc la masa, unde Jeff ia o jucarie de la o vaca femela din geanta. Jeff oftează, pentru că nu asta a vrut și îl trage de la el, apoi scoate burgul și îl aruncă; Sumo o ridică instantaneu și pune sosul de roșii pe el. Clarence îl întreabă din nou pe Jeff dacă îi place zona distracției, dar Jeff spune nu, spunând că există chiar și copii care aruncă și nici măcar nu o curăță. Acum Clarence și Sumo încep să-și mănânce mâncarea foarte iute și murdar, stropindu-se de mai multe părți. Jeff e speriat de acest lucru și apoi cere să meargă la baie.

Jeff ii cere lui Clarence sa promita sa nu-l lase pe el sau pe cineva sa-i atinga cipurile. Clarence jaruri, iar Jeff merge încet la baie, urmărind cu Clarence plimbându-se. Imediat ce Jeff intră în baie, Clarence ia cartofii Jeff. El îi spune lui Sumo că acesta este un plan de a-l aduce în zona distracției cu el. Clarence își pune chipurile în buzunarul de la spate și amândoi merg în zonă. La intrare, Clarence își plasează pantofii în boxa cubicului și ia niște pantofi feminini dintr-un alt cubicului.

Când îl aud pe Jeff ieșind din baie, ambele alergau și se ascund în spatele diapozitivului. Cand Jeff vede ca parintii lui au plecat si unul dintre ei este pe locul unde era Clarence, se innebuneste si ii innebuneste in zona distracției. Clarence intră în minge, în timp ce Jeff îl calcă de furie, atât de supărat încât chiar îl aruncă pe Sumo de pe tobogan. Jeff merge la o fereastră și caută Clarence. Jeff vede Sumo în restaurant jucând cu vaca de jucărie. Brusc, o mina uriasa, acoperita cu unsoare si ketchup, loveste fereastra si sperie Jeff; mana e de la Clarence, care se afla in varful tunelului. Jeff vede o fereastra sparta pe care Clarence a trebuit sa o parcurgă pentru a ajunge la vârf și a o rupe pentru a se ridica.

Acolo, Jeff îndepărtează buretele de la barele metalice și începe să lupte cu Clarence, ca și când ar avea săbii. Ambele sar într-un tunel jos, iar Jeff continuă să se rostogolesc și aruncă umplutura de spumă a Clarence. Acest lucru atrage atenția altor copii din restaurant. Mary s-a întors la masă și prietenul ei Sammy vine și întreabă dacă fiul ei Sean poate juca cu Clarence. Mary spune că ar fi minunat pentru că toată lumea iubește Clarence. Acum, Jeff țipând spune că o să-l omoare pe Clarence. Clarence intră în zonă și merge la tobogan unde aluneca și este pe cale să cadă.

Jeff își pune piciorul în fața lui Clarence și îi oferă ultimul avertisment pentru a-i spune unde sunt cartofii. Clarence ajunge în buzunarul din spate și scoate cipurile. II arunca, dar cad pe tobogan. Clarence se teme că Jeff va fi furios, dar în schimb îi spune că are propriile sale motive personale și opinii despre lucruri care nu vor fi înțelese de alții. Clarence începe să alunece, dar Jeff îl ia de picior și îl salveaza, până când ambele alunecă în jos pe lamă. La capătul instalației de împingere se află chipsurile, pe care Sumo mănâncă.

Mary vine la ei si le spune ca a venit vremea sa plece acasa. Toti se duc la masina si Clarence isi cere scuze lui Jeff pentru ce a facut. Jeff ii spune ca se simte teribil cand incearca sa-l omoare. Clarence ajunge la mâna acoperită cu sos, grăsime și sare; Jeff, după ce se gândi la ea, dă mâna cu mâna. Când o ia de mână, Clarence o stoarce cu ambele mâini și o scutură mai mult. Toți merg în mașină și Clarence îl întreabă pe Sumo unde este vacuta sa de jucărie, la care răspunde să nu se îngrijoreze de jucăria acelei fete. Fiind trist prin fereastra, Sumo are o amintire despre toate vremurile bune pe care le avea cu acea jucarie si cat de mult ii pierde.

Personaje Edit

Principale Edit

Secundare Edit

Trivia Edit

  • Acest episod a fost difuzat pe canalul oficial Youtube al Cartoon Network în 6 aprilie 2014, cu 8 zile înainte de lansarea oficială a televiziunii.
  • Acest episod arată că Jeff se teme de spațiile pentru copii, în special pentru că le consideră nesănătoase.
  • Se pare că Jeff îi place să comand doar cipuri atunci când merge să mănânce la un restaurant cu mâncare rapidă.

Referințe culturale Edit

  • Buckey O'Neill a fost o persoană reală printre cei care au călcat pe pământ, dar nu a fost niciodată un mascota de lanț alimentar, a înființat un oraș sau a fost asociat cu invenția unor bucăți de pui. Aspectul său fizic seamănă cu cel al lui Theodore Roosevelt, al douăzeci și șasea președinte al Statelor Unite și al liderului Rough Riders, o unitate militară voluntară care a participat la războiul spanio-american din 1898.

Referințe despre cultura pop Edit

  • Călăreții dur” pare a fi o parodie a restaurantelor fast-food, cum ar fi Mcdonald’s și Chik-Fil-A.
  • Cântecul de la sfârșit, unde Clarence este arătat purtând pantofi roz este o parodie a lui Yello "Oh yeah".

Galerie Edit

Pentru a vedea galeria Confruntarea din zona distracției, faceți clic aici.

Transcriere Edit

Pentru a vedea transcrierea cu Confruntarea din zona distracției, faceți clic aici.

Video Edit

Referințe și note Edit

  1. http://tvbythenumbers.zap2it.com/2014/04/16/clarence-is-cartoon-networks-most-watched-series-premiere-to-date-in-2014/254629/