Clarence Wiki
Advertisement

Belson Noles este un personaj secundar ale Clarence. Este un copil deprimat si aspira sa fie un copil nebulos.

Aspect[]

Belson este mic și gras. Inca mai are o expresie furioasa pe chip. Are parul lung si castaniu, un nas mare si rosu si un uniceja. Purta o cămașă roșie, pantaloni scurti albaștri și pantofi albaștri ai marinei.

Personalitate[]

El este un tiran rezident, mai înclinat să insulte și să-și bata joc decât să recurgă la violență fizică. Invatata de sine, apatica si superficiala, Belson nu este o persoana deosebit de apreciata de semenii sai, dar Clarenta este singurul care il iubeste cu adevarat, desi acelasi lucru nu se poate spune despre el. Belson este, de asemenea, invidios, la care se adaugă faptul că Clarence este „popularul băiat” al Școlii Elementare Aberdale și a încercat uneori să-i ruineze reputația.

Apariții[]

Sezonul 1[]

  • O zi minunată cu o fată
  • Magia banilor
  • Milioanele lui Clarence
  • Claxonul
  • Grădina zoologică
  • Ochi de baltă
  • Barca visurilor
  • Mediocrul Jeff
  • După-amiaza urmăririi șopârlei
  • Uitat la școală
  • Petrecerea în pijama a lui Belson
  • Piscina
  • Călăreții neînfricați
  • Maniere de noapte
  • Suspendat
  • Pălării țestoasă
  • Peștele auriu
  • Legendar
  • Prieteni de curățenie
  • Uraganul Dilliss
  • Pedeapsa
  • Micul prieten
  • Santiago Chalmers
  • Marea problemă cu pizza agus Petey
  • Visare
  • Echilibru

Sezonul 2[]

  • Interogatoriul
  • Locul de joacă dispărut
  • Pârț Cactus
  • Bâlciul
  • Bealtaine, estrul tipului
  • Atacul petrecerii
  • Excursia
  • Om de afaceri
  • Povești din Mardrinia
  • Clarence Wendle agus ochiul lui Coogan
  • O vizionare pe furiș
  • Sumo skater
  • Sublinitoarea
  • Clasa
  • Cursa spațială
  • Tăticul plantelor
  • Bucky agus urletul
  • Clarence agus Sumo în aventură
  • Ziua de naștere
  • Capturați steagul
  • Rucsacul lui Belson
  • Crăciun fericit cu Mooch
  • Eroul Pizzei

Sezonul 3[]

  • Sumo pleacă spre vest
  • De Sfântul Valentin
  • Clarence președinte
  • Clarence fantoma
  • Caraghios agus măscărici
  • Rămas bun, domnișoară Baker
  • Frați de potop
  • Piscina este închisă pentru vară
  • Marele meci
  • Clarence o iubește pe Shoopy
  • Chad agus maratonul
  • Ofițerul Moody
  • Gilben s-a schimbat
  • Clarence e cel Bealtaine, tare
  • Așteaptă în maagusnă
  • Motanul dispărut
  • La schimb
  • În mintea lui Sumo
  • Tunelul
  • Concursul de talente
  • Maagusna de curse
  • Clarence, regele cățeilor
  • Prietena lui Belson
  • Televizorul creierului
  • Oriunde, cu Sumo

Relații[]

  • Belson — Belson e la fel de nepoliticos cu Clarence ca si cu oricine altcineva, uneori chiar mai mult, cand Clarence tinde sa-si strapuna limitele personale. Din aceleasi motive, el il apreciaza in secret mai mult decat oricare dintre ceilalti prieteni ai sai; Clarence ii pasa de el. Clarence îl descrie pe Belson ca fiind "greu de iubit, dar merită efortul" și uneori îl va face să se refere cu afectiune la el ca "Belson meu" sau "Belsy". Belson l-a numit si pe Clarence "prieten" de cateva ori.
  • Sumo — Sumo și Belson au o vendetă în desfășurare una împotriva celeilalte. Sumo nu este de acord cu Belson pentru atitudinea sa pretentios si indiferenta fata de altii. Belson nu-i place Sumo, probabil pentru că Sumo știe ce să-l numesc, și probabil că este amărui în privința sa când a furat consola de jocuri video.
  • Domnul Noles — Belson îl admiestă și vrea ca el să petreacă mai mult timp cu el. Cyntia a declarat că dl Noles călătorește întotdeauna și nu petrece niciodată timp cu Belson, dar este discutabil că așa stau lucrurile. Cu o singura ocazie, domnul Nole a aratat o atitudine dezaprobatoare fata de el si a preferat sa-si continue propria afacere, in loc sa-l ia Belson la un joc de baseball.

Trivia[]

  • În „Om de afaceri“ se arată că înălțimea lui Belson este de 3'5'' și cântărește 75 livre.
  • Este șeful echipei ziarului, Dupa cum se arata in „Pârț Cactus“ si „Clarence președinte“.
  • Are 9 stele de companie în „Milioanele lui Clarence“.
  • Se pare ca nu-l plac Clarence si este posibil sa fie gelos pe el pentru marile sale prietenii, desi, treptat, se agata de el pe tot parcursul serii.
  • În „Santiago Chalmers“, el are o ascunzătoare în casa abandonată de pe stradă, de la casa lui Clarence.
  • O glumă comună în serie este că de obicei îl vezi jucându-se sau cumpărând un joc video.
  • Numele lui complet este un un fost artist al serialului, Nelson Boles, a fost asomat de un fost comandant de baron.
  • În „Thirty Days and Seven Seas“, un personaj din jocul numit "Tuna Tony" seamănă puțin cu Belson.
  • Conform artei scenariului grafic, Belson urma să apară inițial în episod, Bărbatul casei, in imaginatia lui Sumo ca paianjen, care urma sa fie omorat de Sumo. Cu toate acestea, această parte a fost tăiată deoarece nu era potrivită pentru o serie de copii.

Galerie[]

Pentru a vedea galeria Belson Noles, faceți clic aici.
Advertisement