Clarence Wiki
Advertisement

"Zagubiony w supermarkecie" to trzeci odcinek drugiego sezonu serialu Clarence i w sumie dziesiąty odcinek.

Streszczenie[]

Po zakopaniu broni Tuco na pustyni, Walt i Jesse opracowują plan wyjaśnienia swoich dni nieobecności. Po rozstaniu z Jesserem Walt wraca do cywilizacji furgonetką. Wkrótce, w supermarkecie, sprzedawca podąża śladem ubrań zaśmiecających podłogę, by znaleźć Walta, pozornie słabego i zdezorientowanego, idącego nago wzdłuż alejek.

Fabuła[]

Walt zostaje zabrany do szpitala w Albuquerque, gdzie dołącza do Skyler i Juniora w łzawym spotkaniu. Walt twierdzi, że nie pamięta ostatnich kilku dni, ale mówi, że teraz czuje się dobrze. Skyler wychodzi na zewnątrz, aby zadzwonić do Marie, która jest z Hankiem, gdy dostarcza oficjalne oświadczenie swoim przełożonym z DEA, ASAC George Merkert i SAC Ramey, na temat strzelaniny z Tuco. W szczególności kłamie, że poprosił Tuco o pokazanie rąk.

Jesse, który również wrócił do Albuquerque, siedzi w samochodzie z Borsukiem, obserwując, jak policjanci z Albuquerque obserwują dom Jessego. Po wyjściu gliniarzy Jesse i Badger mogą wejść do posiadłości. Badger jest podekscytowany, gdy widzi w piwnicy Jesse gotowanie metamfetaminy, ale Jesse mówi, że teraz nie mogą niczego ugotować. Wrzucają zapasy do kampera, który kuzyn Badgera, Clovis, zabiera swoją ciężarówką – za opłatą w wysokości 1000 USD, którą Jesse może zapłacić tylko połowę, ale obiecuje uregulować później. Jesse poleca Badgerowi wykonanie połączenia z automatu telefonicznego.

Dr Soper i dr Delcavoli wypytują Walta o jego doświadczenia, ale Walt mówi, że niewiele z niczego pamięta. Walt sugeruje, że jego zniknięcie i utrata pamięci mogą mieć coś wspólnego ze wszystkimi lekami. Został poinformowany, że bez względu na przyczynę, nie zostanie zwolniony, dopóki lekarze nie upewnią się, że to się nie powtórzy. W międzyczasie, w oparciu o wskazówkę otrzymaną od Badgera, zespół Hanka DEA napada na pokój motelowy w „Kryształowym Pałacu”, który Jesse dzieli z Wendy.

Hank przesłuchuje Jessego, który upiera się, że imprezował w motelu przez cały weekend, mimo że jego samochód został znaleziony w szopie, i zaprzecza, że ​​67 920 dolarów odzyskanych z pojazdu jest jego. Hank próbuje zastraszyć Jessego, mówiąc, że wie, że był w chacie Tuco, ale Jesse trzyma się swojej historii. Hank następnie zwraca uwagę na Wendy, która pamiętając swoje poprzednie spotkanie z nim w Kryształowym Pałacu, ręczy za historię Jessego. Gomez mówi, że muszą pozwolić Jessemu odejść, ponieważ nie ma nic solidnego, czym można by go oskarżyć, ale Hank chce jeszcze jednego strzału, by go złamać.

Postacie[]

Główne postacie[]

Niewielkie postacie[]

  • Joshua
  • Mitch
  • Sandy
  • Przykładowa dziewczyna
  • Nienazwana dziewczyna w różowej koszuli
  • Plotkara dziewczyna
  • Samantha (debut)
  • Jeff
  • Rodney
  • Breehn
  • Dustin
  • Alison
  • Guyler
  • Tina
  • Dan
  • Tinona (wymienione)

Ciekawostki[]

Ciekawostki postaci[]

  • Ujawnia się, że Sumo podarował Joshowi bliznę na twarzy, jednak nie stwierdzono, dlaczego tak się stało.

Podłączenie do innych odcinków[]

  • W późniejszych odcinkach wydaje się, że Josh nie pracuje już w Food Cousins. To może być od niego coraz zwolniony, bo Mitch złapał go goniąc Sumo.

Referencje kulturowe[]

  • Tytuł tego odcinka jest nawiązaniem do odcinka trzeciego sezonu drugiego serialu Breaking Bad "Użądlony przez martwą pszczołę" , w którym główny bohater, Walter White zostaje znaleziony nago w supermarkecie.
  • Istnieje wiele parodii firm z branży spożywczej, które występują w tym odcinku, takich jak "Bolec" zamiast "Dole" i "Quake" zamiast "Quaker".

Galeria[]

Zobacz galerię odcinków tutaj.

Transkrypcja[]

Zobacz transkrypt odcinka tutaj.

Wideo[]

Advertisement