FANDOM

Sumo - jeden z głównych bohaterów serialu, także jeden z najlepszych przyjaciół głównego bohatera. Ma liczne rodzeństwo

Wygląd

Zazwyczaj ubrany jest w podkoszulek koloru czarnego, granatowe spodnie i bordowe buty

Relacje z innymi bohaterami

Clarence - oboje lubią robić fajne i fajne rzeczy razem. Czasami może też mieć zły wpływ na Clarence'a i ciągle będzie miał kłopoty..

Jeff - Sumo uważa Jeffa za znudzonego. Mimo że bawili się w domu Jeffa, gdy Clarence był daleko, wciąż był nudny. Oboje są przyjaciółmi, ale Clarence wydaje się być tym, który łączy ich przyjaźń

Belson - Sumo nienawidzi Belsona, ponieważ jest palantem, ale lubił tam, gdzie wyrzucał na niego śmieci i kradł konsolę do gier wideo Bordeaux Acedia.

Ciekawostki

  • Sumo ma -5 kumpli w " Clarence's Millions ", ponieważ pani Baker "wzięła" jedną z nich.
  • Sumo jest mniej dziki i zdecydowanie bardziej inteligentny i poważny w " Jeff's New Toy ".
  • Ma żółty plecak widziany w niektórych odcinkach.
  • W " Rough Riders Elementary " jego imię okazuje się być Ryanem.
  • W " Nothing Ventured " na rysunkowym szkicu policji przypominał Popeye.
  • Sumo jest jedynym łysem w trio.
  • Sumo jest jedynym w trio, które ma uszy, którym brakuje Clarence'a i Jeffa.
  • Ten sam knebel z " Jeff's New Toy ", w którym Sumo uderza Jeffa, gdy ten wystraszył się, ponieważ go obudził. był ponownie użyty w " Nic nie ryzykowałem ", z wyjątkiem Clarence uniknął.
  • Podobnie jak w Dollar Hunt , bracia Sumo zrobili mu ciastko z gąbek i kremu do golenia.
  • W Dream Boat , Sumo ma ponad 12 rodzeństwa 9 młodych braci, 2 starszych braci i jedną siostrę.
  • Nie wiadomo, jak Sumo zna Cootera i Seabassa .
  • Wygrał w Acedia 64, nie dostając dowcipu.
  • Sumo ma uczucia do Clarence'a w odcinku " Straight Illin ".
  • Sumo znajduje matematykę i testy nudne.
  • Z jakiegoś powodu Sumo wyskakuje, słysząc słowne odgłosy, powodując w ten sposób zniekształcenie konturów.
  • " Nature Clarence " był jedynym odcinkiem, w którym Sumo pełnił rolę drugoplanową.
  • W " Bird Boy Man " był drugą postacią, która miała być nagą.
    • Najpierw Clarence w " Goose Chase ".
  • W Dream Boat , jego ostatnim był "Sumozski", ale jednak w " Space Race " pisał jako "Sumouski", podczas gdy w Sumo Goes West nazwisko znów brzmiało "Sumowski", choć nie wiadomo, czy jest to błąd ortograficzny.
    • Doprowadziło to do niewielkiego zamieszania i kontrowersji związanych z ostatnimi zmianami nazwiska, które miały wpływ na dwie inne postacie, takie jak Clarence (który przeszedł z Wendell do Wendle) i Jeff (który przeszedł z Randall do Randell).
  • W Sumo Goes West , Sumo i inne wybrane dzieci nie jeżdżą już do szkoły podstawowej w Aberdale Elementary, ponieważ przeprowadzili się do szkoły podstawowej w West Aberdale , ze względu na burmistrzów część obszaru, w którym znajduje się dom Sumo i gdzie wpłynęło to na szkołę, eliminując najmniejszy troje dzieci ze szkoły.