FANDOM

"Starcie w Tunelach Figielków" to 1. odcinek Sezon 1 i 1. odcinek Clarence'a ogółem.[1]

Streszczenie Edytuj

Jeff musi przezwyciężyć jego fobie zarazków, gdy Clarence i Sumo ukraść jego frytki francuskie.

Wątek Edytuj

Epizod zaczyna się od Buckey O'Neill w telewizji, siedząc przy kominku, opowiadając historię o tym, jak odkrył kurzych bryłek i "założył" miasto Aberdale. Lato jest zahipnotyzowany przez telewizję, podczas gdy on ogląda ten sam film stale powtarzać w kółko. Clarence tańczy i śpiewa o tym, jak bardzo kocha jedzenie i Jeff mówi mu, że lubi tylko frytki. Clarence wciąż pyta go, czy lubi jakąkolwiek inną żywność, ale on mówi mu, że lubi tylko frytki. Clarence początkowo jest wstrząśnięty, ale potem pyta "Co z lochu zabawy?", jak on gestykuluje do kojec z grupą małych dzieci biega w nim. Jeff cringes w strachu. Mary idzie do licznika i zamawia jakieś jedzenie. Clarence zamawia Hip Watchers Salad, a gdy zamówienia Sumo, mówi tak szybko i gnojowica, kasjer nie może go zrozumieć. Clarence tłumaczy rzeczy, które powiedział do niej. Kiedy Jeff rozkazuje, zamawia posiłek skautowy bez burgera. Kasjer mówi mu, że nie może zamówić posiłku harcerza bez burgera. Mary sugeruje, że po prostu daje burger Sumo zamiast, ale Jeff nadal twierdzi, że chce mieć posiłek skaut bez burgera. Mary szepcze do kasjerki, aby po prostu umieścić go na boku.

Wszyscy oni iść do swojego stołu, gdzie Jeff bierze dziewczęcą zabawkę krowy z torby. Wzdycha, bo tego nie chciał. Wyciąga burger i Sumo zajmuje się tym i idzie do maszyny ketchup, zadymiąc burger w ketchup. Clarence pyta Jeffa, jeśli lubi zabawny loch, ale Jeff mówi mu, że myśli, że to jest brutto, bo dzieci prawdopodobnie rzucili się tam i nikt go nie czyści. Clarence i Sumo rozpocząć jedzenie ich jedzenie w sposób bardzo niechlujny i niechlujny. Jeff jest przestraszony przez to, a następnie usprawiedliwia się, aby przejść do łazienki. Clarence pyta, czy może mieć jeden z jego frytek i Jeff gniewnie odmawia. Następnie prosi Clarence'a obiecać mu, aby upewnić się, że on ani nikt inny nie dotyka jego frytek. Clarence obiecuje mu, że to zrobi. Jeff powoli podchodzi do łazienki, patrząc wstecz na Clarence'a. Jak tylko Jeff wychodzi poza zasięgiem wzroku, Clarence chwyta Jeffa pole frytek. Mówi Sumo, że jest to plan, aby go dostać się do lochu zabawy z nim. Umieszcza frytki do jego tylnej kieszeni i oba biegną do lochu zabawy.

Kiedy Clarence i Sumo dostać się do lochu zabawy, Clarence stawia swoje buty w cubby i wyciąga kolejną parę lekkich dziewczęcych butów z innego cubby i stawia je na. Kiedy słyszą Jeff nadchodzi, oni zarówno uruchomić i ukryć się za slajdem. Kiedy Jeff widzi, że jego frytki są brakujące i jeden z nich leży na siedzeniu, gdzie Clarence był, on freaks out i goni ich do lochu zabawy. Clarence wspina się do do dołu kulowego i płynie tam, podczas gdy Jeff goni Jeff gniewnie po nim. Clarence wspina się do tunelu netto i je Jeff chwyta koniec i biczuje go, co Clarence poślizgu i upadku, coraz jego ręce utknęły w otworach. Clarence szybko wyciąga je tam i czołga się przed Jeff może dostać się do niego. Clarence idzie do niektórych tuneli i próbuje zdecydować, czy powinien iść do różowego czy niebieskiego. On wybiera różowy i Jeff goni za nim. Tam widzi małego chłopca, który mówi "Cześć" do niego. Jeff idzie do okna i szuka Clarence'a. Widzi Sumo w restauracji bawiącego się zabawką dla krówek. Nagle gigantyczna ręka pokryta tłuszczem i ketchupem uderza w okno, które przeraża Jeffa. Ręka okazuje się być Clarence, który jest na szczycie tunelu. Jeff widzi złamane okno, przez które Clarence musi przejść, aby dostać się na górę tam i uderza go i dostaje na wierzchu. Tam odrywa pianki wyściełanie z metalowych prętów i zaczyna slapping Clarence'a z nim. Clarence dostaje kolejny patting pianki i używa go do obrony. Skaczą w dół do dolnego tunelu i Jeff trzyma huśtawka i uderzając patting pianki na Clarence'a, podczas gdy Clarence backs away, broniąc się. To zwraca uwagę wszystkich innych dzieci w lochu zabawy.

Mary jest z powrotem przy stole i jej przyjaciel Sammy wychodzi i pyta, czy jej syn Sean może grać z Clarence'em. Mary mówi, że byłoby wspaniale, gdyby mógł to zrobić, ponieważ każdy kocha Clarence'a. Scena następnie pokazuje Jeff krzycząc, że on będzie zabić Clarence'a. Clarence wchodzi do środka kojca i idzie do slajdu, gdzie ślizga się i wpada w ale łapie się stopami i rękami. Jeff stawia stopę na twarzy Clarence'a i daje mu swoje ostatnie ostrzeżenie, aby powiedzieć mu, gdzie jego frytki są. Clarence sięga do jego tylnej kieszeni i wyciąga frytki. On rzuca je z powrotem na Jeffa, ale przez przypadek, wylewa je na slajd i idą w dół. Clarence obawia się, że Jeff będzie szaleć, ale zamiast tego po prostu mówi mu, że ma swoje własne osobiste powody i opinie na rzeczy, które nigdy nie zrozumie. Clarence zaczyna się ślizgać, ale potem Jeff chwyta go za nogę i ratuje go. Oboje zsuwają się w dół do dołu, gdzie wszystkie frytki są i Sumo jest jedzenie ich. Mary podchodzi i mówi im, że grają zbyt szorstkie i że nadszedł czas, aby przejść do domu.

Wszyscy oni iść do parkingu i Clarence przeprasza Jeffa za to, co zrobił. Jeff mówi mu, że on też przeprasza za próbę zabicia go. Clarence wyciąga rękę, która jest pokryta sosem i tłuszczem i solą i Jeff wahanie podaje mu rękę. Kiedy chwyta za rękę, Clarence zaciska ją obiema rękami i potrząsa nią. Wszyscy oni iść do samochodu, a Clarence jest całkowicie nieświadomy, że nie ma własnych butów. Clarence pyta Sumo gdzie jego dziewczęca krowa zabawka jest. Sumo kłamie mu, mówiąc mu, że nie obchodzi go "jakaś zabawka dziewczyna", ale w rzeczywistości ma flashback do wszystkich dobrych czasów miał z tą dziewczyną zabawką i jak bardzo tęskni za nią, ustawiony do piosenki śpiewa.

PostacieEdytuj

Główne postacieEdytuj

Obsługujące postacieEdytuj

Niewielkie postacieEdytuj

TriviaEdytuj

  • Ten odcinek został wydany na oficjalnym kanale YouTube Cartoon Network 6 kwietnia 2014 roku, 8 dni przed oficjalnym wydaniem w telewizji, podobnie jak Wujcio Dobra Rada miała jeden z pierwszych odcinków oficjalnie na YouTube tydzień przed premierą.
  • Dla karty tytułowej, producenci używali frytek z prawdziwej restauracji fast food, Wendy's.
  • Ten odcinek pokazuje, że Jeff boi się kojców, głównie dlatego, że uważa go za miejsce niehigieniczne.
    • Objawia się również, że lubi tylko zamówić frytki, gdy przychodzi do restauracji fast food.
  • Ten odcinek zawiera piosenkę Yello "Oh Yeah" (1985).

Piśmiennictwo kulturoweEdytuj

  • Buckey O'Neil był prawdziwą osobą w szorstkich jeźdźcach, ale nigdy nie był maskotką dla łańcucha pokarmowego, założył miasto lub związane z wynalezieniem bryłek z kurczaka. Jego wygląd fizyczny przypomina wygląd Theodore Roosevelt, 26. prezydenta Stanów Zjednoczonych i przywódcy Rough Riders, ochotniczej jednostki wojskowej, która uczestniczyła w wojnie hiszpańsko-amerykańskiej 1898 roku.

Pop Culture ReferencesEdytuj

  • Rough Riders Chicken wydaje się być parodią do restuarauntów fast food, takich jak Mcdonalds i Chik-Fil-A. Loch zabawny jest nawet odniesieniem do miejsc zabaw w niektórych McDonald's i Chik-Fil-A's.
    • Hip Watchers to najprawdopodobniej parodia Weight Watchers.
    • Piosenka na końcu, gdzie Clarence jest pokazany w różowych butach jest parodią "Oh Yeah" Yello, który jest używany słynnie w "The Simpsons" i filmie "Ferris Bueller's Day Off". Został on zrealizowany przez Simona Panruckera.

GaleriaEdytuj

Fun Dungeon Face Off 00097
Zobacz galerię odcinków tutaj.

TranskrypcjaEdytuj

Zobacz transkrypt odcinka tutaj.

WideoEdytuj

OdniesieniaEdytuj