FANDOM

"Starcie w Tunelach Figielków" to 1. odcinek Sezon 1 i 1. odcinek Clarence'a ogółem.

Streszczenie Edytuj

Jeff musi przezwyciężyć jego fobie zarazków, gdy Clarence i Sumo ukraść jego frytki francuskie.

Wątek Edytuj

Epizod zaczyna się od Buckey O'Neill w telewizji, siedząc przy kominku, opowiadając historię o tym, jak odkrył kurzych bryłek i "założył" miasto Aberdale. Lato jest zahipnotyzowane przez telewizję podczas oglądania tego samego filmu, który stale powtarza. Clarence tańczy i śpiewa o tym, jak bardzo kocha jedzenie i Jeff mówi mu, że lubi tylko chipy. Clarence ciągle pyta, czy lubi tam jakieś inne jedzenie, ale ciągle mówi, że lubi tylko frytki. Clarence jest początkowo wstrząśnięty, ale potem pyta go, czy lubi zabawny loch, podczas gdy on gestykuluje do parku z grupą dzieci biegających tam. Jeff kurczy się w strachu. Mary idzie do kasy i prosi o jedzenie. Mary prosi o parfait kurczaka, Clarence prosi o sałatkę, a gdy Sumo prosi o to, mówi tak szybko i miazgi, pudełko nie może go zrozumieć, Sumo prosi o burger kurczaka z sosem i bryłki kurczaka. Clarence tłumaczy to, co jej powiedział. Kiedy Jeff zamawia Scout'owi posiłek bez burgera. Kasjer mówi mu, że nie może zamówić posiłku Girl Scout bez burgera. Mary sugeruje, że tylko daje hamburgera do Sumo, ale Jeff nadal twierdzi, że chce mieć Scout posiłek bez hamburgera. Mary szepcze do pudełka, aby je odłożyć na bok.

Wszyscy oni idą do stołu, gdzie Jeff wyciąga zabawkę dla krów z torby. On wzdycha, bo tego nie chciał. Wyciąga burger i Juice zbliża się do niego i idzie do maszyny ketchup, dusząc burger do ketchupu. Clarence pyta Jeffa, czy lubi zabawny loch, ale Jeff mówi mu, że myśli, że to obrzydliwe, bo dzieci prawdopodobnie rzucił się do środka i nikt go nie czyści. Clarence i Sumo zaczynają jeść swoje jedzenie w bardzo niechlujny i mylący sposób. Jeff boi się tego, a potem usprawiedliwia się iść do łazienki. Clarence następnie pyta, czy może jeść jeden z jego chipów i Jeff wściekle odmawia i krzyczy, a Mary się wstydzi. Następnie prosi Clarence'a, aby obiecał mu, że on lub ktokolwiek inny dotknie jego żetonów. Clarence obiecuje mu, że będzie. Jeff powoli idzie do łazienki, patrząc wstecz na Clarence'a. Jak tylko Jeff wydostaje się z pola widzenia, Clarence chwyta pudełko żetonów Jeffa. Mówi Sumo, że jest to plan, aby zabrać go do lochu zabawy z nim. Umieszcza żetony w tylnej kieszeni i oba biegną do lochu zabawy.

Kiedy Clarence i Juice wejść do lochu zabawy, Clarence wkłada swoje buty w kabinie i bierze kolejną parę lekkich butów damskich z innej kabiny i stawia je na nich. Kiedy słyszą Jeffa nadciągającego, obaj biegną i chowają się za zjeżdżalnią. Kiedy Jeff widzi, że jego frytki są brakujące i jeden z nich leży na siedzeniu, gdzie Clarence był, on freaks out i goni ich do lochu zabawy. Clarence wspina się do do dołu kulowego i pływa tam, gdy Jeff wściekle goni za nim. Clarence wspina się do tunelu netto, a następnie Jeff chwyta koniec i biczuje go, co Clarence poślizgu i upadku, coraz jego ręce utknęły w otworach. Clarence szybko wyciąga je stamtąd i czołga się przed Jeffem może dostać się do niego. Clarence idzie do niektórych tuneli i próbuje zdecydować, czy powinien iść do różowego czy niebieskiego. Wybiera róż, a Jeff goni za nim. Wewnątrz widzi małego chłopca, który mówi do niego hi. Jeff idzie do okna i szuka Clarence'a. Widzi sok w restauracji bawiący się zabawką dla krówek. Nagle gigantyczna ręka pokryta tłuszczem i keczupem uderza w okno, które przeraża Jeffa. Ręka objawia się jako Clarence'a, który znajduje się na szczycie tunelu. Jeff widzi pęknięte okno, z którego Clarence musi przejść, aby dostać się na górę tam i uderza go i stoi na nim. Tam rozrywa piankę wypełniającą metalowe pręty i zaczyna uderzać nią Clarence'a. Clarence dostaje kolejną piankę pattingową i używa jej do obrony. Oni skakać w dolnym tunelu i Jeff nadal swing i patting pianki na Clarence'a, podczas gdy Clarence wyciąga się, broniąc się. To przyciąga uwagę wszystkich innych dzieci w lochu zabawy.

Mary jest z powrotem przy stole i jej przyjaciel Sammy wychodzi i pyta, czy jej syn Sean może grać z Clarence'em. Mary mówi, że byłoby wspaniale, gdyby mógł to zrobić, ponieważ każdy kocha Clarence'a. Scena następnie pokazuje Jeff krzycząc, że zamierza zabić Clarence'a. Clarence wchodzi do lochu zabawy i idzie do slajdów, gdzie slajdy i spada, ale podnosi się rękami i stopami. Jeff stawia stopę w twarz Clarence'a i daje mu ostatnie ostrzeżenie, aby powiedzieć mu, gdzie jego chipy są. Clarence przybywa do tylnej kieszeni i wyciąga żetony. Rzuca je z powrotem na Jeffa, ale przez przypadek, rozlewa je na zjeżdżalnię i idą w dół. Clarence obawia się, że Jeff się zły, ale zamiast tego po prostu mówi mu, że ma swoje osobiste powody i opinie na rzeczy, które nigdy nie zrozumie. Clarence zaczyna się ślizgać, ale potem Jeff chwyta go za nogę i ratuje go. Oba ześlizgują się na dno, gdzie znajdują się wszystkie chipsy, a Juice je zjada. Mary wspina się i mówi, że grają bardzo ciężko i nadszedł czas, aby wrócić do domu.

Wszyscy oni idą na parking i Clarence przeprasza Jeffa za to, co zrobił. Jeff mówi mu, że on również przeprasza za próbę zabicia go. Clarence wyciąga rękę, która jest pokryta sosem, tłuszczem i solą, a Jeff nieśmiało uściska rękę. Kiedy chwyta za rękę, Clarence uściska ją obiema rękami i potrząsa nią. Wszyscy oni wsiadają do samochodu, a Clarence jest całkowicie nieświadomy, że nie ma własnych butów. Clarence pyta Sumo, gdzie jest jego żeński kowboj. Juice mind do niego mówiąc mu, że nie dba o "jakaś zabawka dziewczyna", ale faktycznie ma flashback dla wszystkich dobrych czasów miał z tą zabawką dziewczyna i jak bardzo go brakuje, z piosenką śpiewa.

PostacieEdytuj

Główne postacieEdytuj

Obsługujące postacieEdytuj

Niewielkie postacieEdytuj

TriviaEdytuj

  • Ten odcinek został wydany na oficjalnym kanale YouTube Cartoon Network 6 kwietnia 2014 roku, 8 dni przed oficjalnym wydaniem w telewizji, podobnie jak Wujcio Dobra Rada miała jeden z pierwszych odcinków oficjalnie na YouTube tydzień przed premierą.
  • Dla karty tytułowej, producenci używali frytek z prawdziwej restauracji fast food, Wendy's.
  • Ten odcinek pokazuje, że Jeff boi się kojców, głównie dlatego, że uważa go za miejsce niehigieniczne.
    • Objawia się również, że lubi tylko zamówić frytki, gdy przychodzi do restauracji fast food.
  • Ten odcinek zawiera piosenkę Yello "Oh Yeah" (1985).

Piśmiennictwo kulturoweEdytuj

  • Buckey O'Neil był prawdziwą osobą w szorstkich jeźdźcach, ale nigdy nie był maskotką dla łańcucha pokarmowego, założył miasto lub związane z wynalezieniem bryłek z kurczaka. Jego wygląd fizyczny przypomina wygląd Theodore Roosevelt, 26. prezydenta Stanów Zjednoczonych i przywódcy Rough Riders, ochotniczej jednostki wojskowej, która uczestniczyła w wojnie hiszpańsko-amerykańskiej 1898 roku.

Pop Culture ReferencesEdytuj

  • Rough Riders Chicken wydaje się być parodią do restuarauntów fast food, takich jak Mcdonalds i Chik-Fil-A. Loch zabawny jest nawet odniesieniem do miejsc zabaw w niektórych McDonald's i Chik-Fil-A's.
    • Hip Watchers to najprawdopodobniej parodia Weight Watchers.
    • Piosenka na końcu, gdzie Clarence jest pokazany w różowych butach jest parodią "Oh Yeah" Yello, który jest używany słynnie w "The Simpsons" i filmie "Ferris Bueller's Day Off". Został on zrealizowany przez Simona Panruckera.

GaleriaEdytuj

Fun Dungeon Face Off 00097
Zobacz galerię odcinków tutaj.

TranskrypcjaEdytuj

Zobacz transkrypt odcinka tutaj.

WideoEdytuj

OdniesieniaEdytuj