FANDOM

Ryan Sumouski jest jednym z głównych postacie Clarence'a.

WyglądEdytuj

Sumo miał kiedyś długie, miedziane włosy, ale poprosił Clarence'a, aby je obciąć, jak słyszysz w początek. Obecnie nie ma włosów, z wyjątkiem kilku nitek. Ma duże czoło, małe i nieco krzywe zęby, z przestrzeniami między niektórymi, ma duże oczy i duże źrenice. Sumo nosi czarną koszulkę, przycięte spodenki jeansowe i ciemnoczerwone buty.

W sezonie 3 nosi mundur szkoły podstawowej West Aberdale, na który składa się zielona koszula z krótkim rękawem i spodnie khaki, które Sumo przyciął, aby pasowały do jego innych ubrań.

OsobowośćEdytuj

Sumo jest niegrzecznym chłopcem, który dorastał po prawej stronie złych torów. Kiedy pojawiają się problemy, rozwiązania Sumo są niekonwencjonalne i często nieuporządkowane. Dzika karta i bez strachu przed poczuciem winy, Sumo jest nieprzewidywalna, niezależna i często działa bez zastanowienia. Sumo jest zaciekle lojalny wobec swoich przyjaciół i zawsze dostępny. Jeff i Sumo są przeciwieństwami polarnymi, ale Clarence zamyka lukę między nimi. Sumo jest trzecim instynktem tego trio.

WystępyEdytuj

Sezon 1Edytuj

Sezon 1Edytuj

Sezon 3Edytuj

RelacjeEdytuj

  • Clarence - Wy dwoje lubicie się dobrze bawić i bawić razem. Może to również mieć zły wpływ na Clarence'a i stale wpakuje cię w kłopoty.
  • Jeff - Sumo uważa, że Jeff jest nudny. Chociaż dobrze się bawili w domu Jeffa, kiedy Clarence'a nie było w domu, nadal uważa to za nudne. Dwoje z nich to przyjaciele, ale Clarence wydaje się być tym, który łączy ich przyjaźń.

CiekawostkiEdytuj

  • Sumo jest jedynym łysym facetem w trio.
  • Sumo jest jedynym w trio, który ma uszy, których brakuje Clarence'owi i Jeffowi.
  • Sumo uważa matematykę i testy za nudne.
  • Sumo ma -5 gwiazd dobrego zachowania w szkole, pokazanych w Miliony Clarence’a, co podkreśla jego osobowość i wyjaśnia jego zachowanie.
  • Ma żółty plecak, jak widać w niektórych odcinkach.
  • Czasami, kiedy Sumo się wystraszy lub rozgniewany, zostaje zniekształcony.
  • Sumo jest mniej dzikie i niezwykle mądrzejsze i poważniejsze w Nowa zabawka Jeffa.
  • W Łódka marzeń Sumo ma ponad 12 rodzeństwa, 9 młodych rodzeństwa, 2 starsze rodzeństwo i jedną siostrę.
  • Wygrał Acedia 64 nie otrzymując żartów.
  • W Szkoła kurczakowych jeźdźców jego nazwisko ujawnia się jako Ryan.
  • Ten sam żart z Nowa zabawka Jeffa, w którym Sumo uderza Jeffa, bo się boi, gdy go budzi, został ponownie wykorzystany w Bez ryzyka nie ma milionika, z wyjątkiem tego, że Clarence uniknął trafień.
  • W Bez ryzyka nie ma milionika policyjny szkic wyglądał jak Popeye.
  • W Człowiek ptak był drugim bohaterem, który został pokazany nago.
  • W Łódka marzeń jego nazwisko brzmiało "Sumozski", ale w Kosmiczny wyścig było pisane "Sumouski", podczas gdy w Sumo ucieka na zachód nazwisko było pisane "Sumowski", chociaż nie wiadomo, czy jest to błąd ortograficzny.
    • Doprowadziło to do małego zamieszania i kontrowersji na temat zmian nazwy, które miały wpływ na dwa inne znaki, takie jak Clarence (który udał się z Wendell do Wendle) i Jeff (który udał się z Randall do Randell).
  • W Sumo ucieka na zachód Sumo i inne wybrane dzieci nie chodzą już do Szkoły Podstawowej Aberdale, ale przenoszą się do Szkoły Podstawowej West Aberdale, ponieważ lokalizacja domu Sumo nie była korzystna w stosunku do lokalizacji szkoły.

GaleriaEdytuj

Ryan Sumouski
Zobacz galerię postacią tutaj.