FANDOM

Regis Gilben jest drugorplanowa postacią Clarence'a.

WyglądEdytuj

Jej włosy są długie beżowe i gąbczaste. W większości przypadków trzyma otwarte usta i nie wykazuje żadnych emocji. Ma fioletową koszulę, brązowe spodnie i brązowe buty.

OsobowośćEdytuj

Jest dziwny w programie. Zwykle znajduje się on tylko w tle jako posąg. Czasami widziano, jak poruszał się w różnych odcinkach. Gilben czasami wykonuje dla szkoły wyjątkową pracę i jest chwalony przez nauczycieli. Jest również pomocny, jak widać w Zatopiona wspólnota, kiedy pomaga dwóm dzieciom podczas powodzi.

WystępyEdytuj

Sezon 1Edytuj

Sezon 2Edytuj

Sezon 3Edytuj

CiekawostkiEdytuj

  • Widziano go kilkakrotnie poruszającego się w serii, ale przede wszystkim w Miliony Clarence’a i Clarence kocha Szupcię.
  • Upadł, gdy Clarence wbił klakson w Klakson.
  • Nie wysiadł z autobusu w odcinku Wycieczka do zoo.
  • On i Jeff mają te same urodziny, co w Gdzie ta pizza?.
  • Gilben może komunikować się w inny sposób, ponieważ powiedział Camden wysłać pozdrowienia do Jeffa na jego urodziny, a na koniec Gdzie ta pizza? rozdział, daje tort Jeff (który jest zaskoczony i pyta, gdzie dostał inny tort). Jednak był bezimienny i wszyscy śmiali się, nazywając go śmiesznym facetem.
  • Podczas walki Jeffa z Gilbenem w Gdzie ta pizza?, Gilben wielokrotnie uderza Jeffa nie ruszając jego ciała.
  • Camden może być jego najlepszym przyjacielem, ponieważ zdawał się rozumieć Gilbena, nawet jeśli się nie porusza, ani nie wyraża siebie (może być jego tłumaczem dla innych).
  • W skrócie Take a Ball widać, że wbija piłkę bez ruchu.
  • W Szkoła w sobotę ujawnia się, że ma diamenty na biurku.
  • Jego prawdziwe nazwisko ujawnia się w odcinku Sumo ucieka na zachód.
  • W Gilben jest inny, mówi, że jest 2 lata starszy niż jego koledzy z klasy, to znaczy, że może mieć 11 lub 12 lat, co oznacza, że powtórzył czwartą klasę, raz lub dwa razy.

GaleriaEdytuj

Regis Gilben
Zobacz galerię postacią tutaj.