FANDOM

Pani Baker to nauczycielka Clarenca.

Wygląd

Pani Baker ma gęste brązowe włosy, które prawie sięgają łokci i czarnych oczu. Jest wysoka, szczupła i nosi fioletową marynarkę na białej koszuli i żółtej spódnicy ołówkowej. Pani Baker nosi również duże okrągłe okulary, wysokie białe skarpetki i różowe obcasy. ona też wydaje się mieć małe torby pod jej oczami.

W " Zwyczajnej dziewczynie " pani Baker zostaje założona na randce w ciemno. Nie nosi swoich okularów i spięła włosy, by zwiększyć objętość. Nosi krótką fioletową sukienkę ze spinkami i różowymi obcasami.

Osobowość

Pani Baker jest bardzo rozmowna i ma tendencję do szybkiego mówienia. Jest bardzo cierpliwym nauczycielem (stawiającym czoła Clarence'owi i jego kolegom z klasy, ponieważ powodują najróżniejsze drobne problemy), ale jest łatwo przytłoczona. Jest miłośniczką kotów i posiada co najmniej jedną (ma kubek z ich zdjęciem, a także oprawione zdjęcie ich dwóch na biurku). Pokazano jej również, że jest miłym i troskliwym nauczycielem.

Aktorzy dubbingowi

W orginalnej wersij głosu użyczyła Katie Crown, natomiast w polskiej Magdalena Krylik.

Ciekawostki

W odcinku "Zoo" chciała wyjechać do Kaliforni.