Clarence Wiki
Advertisement

Joshua jest jednym z drugorzędną postacie Clarence'a.

Wygląd[]

Joshua nie ma zwykłej szafy, bo zawsze zmienia pracę. Ma brzoskwiniową skórę, bardzo długie brązowe włosy i bliznę na twarzy, spowodowaną przez Sumo. W pierwszych występach nosiła białą koszulę, brązowe spodnie i brązowe skórzane buty. Później, w swoich ostatnich występach, przybrała na wadze i zaczęła nosić żółtą koszulę. Jego wygląd został zmieniony kilkakrotnie z powodu licznych wypadków, których doznał podczas serii.

Osobowość[]

Joshua jest bardzo niecierpliwy i nietolerancyjny w prawie każdej sytuacji. Jest bardzo podatny na nieszczęścia i wypadki, co prowadzi do depresji i innych problemów. Jest on również negatywny przez większość czasu i może być również agresywny. Pokazano mu, że lubi pracować. Kilka razy zatrzymywał się, by flirtować z dziewczynami.

Występy[]

Sezon 1[]

Sezon 2[]

  • Średniowieczny jarmark

Sezon 3[]

  • Zatopiona wspólnota
  • Clarence kocha Szupcię

Trivia[]

  • Joshua pojawił się w odcinku Koszmar z ulicy Aberdale: Zemsta Balansa we śnie Clarence'a i to samo, co jego pierwsze występy.
  • Ma biały telefon, jak widać w Z naturą na "ty".
  • Joshua jest praworęczny, co może być poważnym złem z powodu utraty prawej ręki, ale w "Średniowiecznej Uczcie" widać, że doskonale używa swoich dwóch haczyków jako palców.
  • On nienawidzi być nazywany przez jego pełne imię "Joshua", jak on woli jego pseudonim "Josh".
  • Od czasu pierwszego pojawienia się Joshua miał kilka miejsc pracy i wypadków spowodowanych nieszczęściem i niezdarnością. Następujące są: Kierownik supermarketu, naturalny przewodnik, kelner, kelner, gąbka Kurczakowych Jeźdźców, pielęgniarka, chłopiec od pizzy, kostium Wiewiórki i rola złego czarodzieja na średniowiecznym jarmarku.
  • Twoja depresja i negatywna postawa sprawiły, że zacząłeś tuczyć, prawdopodobnie dlatego, że z tych powodów za dużo jesz.
Advertisement