Clarence Wiki
Advertisement

Dilliss Wendle jest popierdoloną postacią z Clarence'a.

Wygląd[]

Dilliss jest postacią niesamowicie wysoką ma ponad 3 metry. Ma bardzo bladą i wychudzoną skóre twarzy lecz jej dolna część ciała jest ciemnia i tłusta. Jej waga nie jest potwierdzona ale są spekulacje że to liczba około 50 ton. Jej włosy są krótkie z tyłu lecz jej grzywka sięga aż do jej kolan. Jedyne co widać spod jej grzywki to długi, szpiczasty nos który może wywęszyć strach. Osobnik ten posiada osiem zębów, wiemy to dzięki kamerze na już nie żywym głupcu który próbował ją znaleść. Ubiera się w stylu gotyckim w czasie polowania a w normale dni i soboty chodzi nago. Jest teoria spiskowa że stworzenie to nie posiada oczy. Jej palce sa krótsze niż 1 cm lecz jej paznokcie sięgają ziemi i mogą się wygłużać by zdobyć ofiare.

Osobowość[]

Dilliss jest bardzo popierdolona i nie powinna podchodzić do dzieci przez jej incydent z nożem i pięciolatkiem w 1987. Jest nazizstą i komunałem. Jej prawdziwe oblicze to Józef stalina. W każdą niedziele przychodzi do najbliszego kościoła gdzie zmienia swój wygląd na by przpominał Jezusa i tam poleje na swoje ofiary które zostały po mszy. W dni łowów czeka aż jej ofiary przyjdą do jej nory w lesie zwiedzeni jej przebraniem gotki z tiktok'a. Ofiary zabija powoli i boleśnie. Trzyma je w piwnicy aż ich ztorturowane ciała zgniją, jedyne co odcina to stopy które kolekcjonuje. Uwarza siebie za stworzenie roślinorzercze lecz można zobaczyć video na darkwebie gdzie zjada swoją ofiarę.

Clarence_Wrath_of_Jeff_Cartoon_Network

Clarence Wrath of Jeff Cartoon Network

Dziecko przed akcydentem z nożem w 87

Występy[]

Sezon 1[]

  • Huragan Dilliss

Sezon 3[]

  • Clarence kocha Szupcię

Relacje[]

  • Gabrysia - Ogląda z nią tajskie Bl'ki nie zwracając uwagi na to że to tajskie Bl'ki i że Gabrysia to gej. Kiedyś chodziło do szkoły podstawowej gdzie Dillis zrobiła szczelanine. Jedyne kto nie umarł to Gabrysia która akurat była "chora". Po szkole podstawowej widziały siebie na spotkaniach anonimowych wegetarian i chodziły razem na pride parade gdzie gabrysia tańczyła a Dillis była w jej przebrana za Jezusa i zabijała gejów jej AK-47. Gabrysia jakimś cudem znów przeżyła za pomocą jej kocich ruchów. KIedy Dillis była na odwyku Gabrysia mieszkałą w jej norze. Według historyków były później "roomates" chociaż miały wytatuowane swoje imiona na lewych pośladkach. Miały razem dziecko z laboratorium o imieniu Stuu, które Gabrysia opuściła po pandora gates. Ich następnymi dziecmi byli członkowie Stray kids którzy jakimś cudem byli Azjatami ze strony laboratorium.
  • Nikodem - Nikodem pomimo bycia szwagrem Dillis to jej kurwa nienawidzi. Nigdy nie mógł pojąć czemu jego siostra sie ożeniła z takim chrzanem. Był jej pierwszą ofiarą podczas jej szczelanine na paradzie równości ale przetrwał za pommocą poduszki w kształcie kutasa którą mu kupił Maciek. Od tamtego momentu Nikuś próbuje zasasynować Dillis na każdym jej kroku. Pengo dnia po niewidzeniu sie twarzą w twarz próbował uratować Stuuarda by go wychować na lepszego mężczyzne. Lecz ona mu tego nie pozwoliła zrobić i tak się zaczoł Pandora gates. W tedy 30 letni Nikodem pierwszy raz został dotknięty w odbyt przez Stuu. Dillis się to bardzo podobało i trenowała Stuu od tego momentu na nieletnich dziewczynkach. Nikodem po przeżyciu tej traumy pojechał na posterunek św Gibelarta gdzie spotkał sowoją prawdziwą miłość- Rammatre z którym miał dzieci o imnieniu Brajan, J-hope, Felix, Dipper,Braian, Breint, Brent i Boksdel.[1]

Ciekawostki[]

  • W Niecierpliwy pacjent pojawia się również postać znana jako "babcia Clarence'a", chociaż koncepcja tej babci bardzo różniła się od koncepcji Dilliss'a w Huragan Dilliss. Istnieje wiele wyjaśnień, w tym fakt, że jest to kolejna z babć Clarence'a (prawdopodobnie matka Damiena), że Clarence zapomniała, jak wyglądała, lub, ponieważ była to wyimaginowana sekwencja, że babcia nie powinna wyglądać jak ona.
  • To jest sugerowane jako starzenie się.
  • zabiła Chad'a
  • przejechała mi babci bo z nią wygrała w bingo
  • Nie daje swojemu mężowi umrzeć
  • Jako osoba z OCD nie przyjmujemy jej do naszego grona osób z OCD
  • Podpaliła matki Jeff'a bo jest jebebanym homofobem i nazistą
  • Brała udział w pandora gate
  • Popiera Stuu
  • Pochodzi z Meksyku
  • Gówno nic nie zrobiła gówno

Galeria[]

Dilliss Wendle
Zobacz galerię postacią tutaj.

Advertisement