FANDOM

Clarence Wendle jest bohaterem Clarence'a.

Wygląd

Clarence jest pulchnym chłopcem z wielkim ramionami. Ma blond włosy. Jego skóra jest koloru różowego. Nosi zieloną koszulkę z fioletowymi rękawami, jasnoniebieskie spodenki oraz granatowe buty.

Osobowość

Inna perspektywa Clarence'a może zmienić każdą okoliczność, nawet przyziemną, w najlepszy dzień wszechczasów. Twoje przekonania, perspektywy i doświadczenia należą wyłącznie do Ciebie. Clarence prowadzi swoim sercem, reagując na życie z niesłabnącym entuzjazmem i entuzjazmem. Ceni swoich przyjaciół bardziej niż złoto. Pomimo tego wszystkiego, nie jest to zbyt błyskotliwe. Wielokrotnie wykazano, że jego optymizm również czyni go głupcem.

Występy

Sezon 1

Sezon 2

Sezon 3

Krótkie odcinki

Relacje

  • Sumo - Sumo jest najlepszym przyjacielem Clarence'a. Dwoje z nich lubi dobrze się razem bawić i dobrze się bawić. Sumo może być również zły wpływ na niego i będzie stale dostać je w kłopoty, ale kiedy Sumo i Clarence pracować razem, są one w stanie wydostać się z każdej sytuacji lepkiej mogą spaść w.
  • Jeff - Jeff jest drugim najlepszym przyjacielem Clarence'a. Oboje lubią się razem bawić. Chociaż Jeff może czasami być zdenerwowany i wątpiąc w to, co Clarence robi, ostatecznie przyzwyczaja się do tego, co robi i zaczyna się nim cieszyć, a Clarence jest zawsze dobry w pokazywaniu mu, jak.

Ciekawostki

  • Clarence został pierwotnie wyrażony przez Skyler Page, aż do czasu, gdy Skyler został zwolniony w 2014 roku za rzekome wykorzystywanie seksualne.
  • Skyler Page potwierdził, że Clarence ma być wersją samego siebie jako dziecka.
  • Ma 1 gwiazdę stypendium widzianą w Miliony Clarence’a po tym, jak pani Baker zajęła jej drugie miejsce.
  • Według Clarence'a, wszystko jest niewiarygodne jak delfin, jak to słyszałem w Wycieczka do zoo.
  • Nie wiadomo, dlaczego Clarence ma tylko dwa przednie zęby, podczas gdy na dole jest ich więcej. Było to zauważalne w Zapomniani.
  • W Niecierpliwy pacjent ujawnia się, że nazwisko Clarence'a to Wendle.
    • Chociaż na końcu czwartego komiksu, jego nazwisko zostało zapisane Wendell.
  • Kilka razy w całej serii, jej oczy są pokazane jako znacznie mniejsze niż naturalnie są.
  • Został wysłany do aresztu około 3 razy, najpierw od czasu A w nagrodę kara.
  • Chociaż wydaje się, że nie ma uszu, położył palec na swoim "uchu" w Rozbita Przyjaźń.
  • Linie garbarskie w Clarence są bardzo podobne do linii Grega z Steven Universe.
    • W Urodziny pokazano, że urodził się z nimi, ponieważ pokazał swoim przyjaciołom zdjęcia jego dzieciństwa, a oni już tam byli. Jednak w rzeczywistości, nie można urodzić się z linii opalania, dlatego jest to uważane za błędne.
  • W Sekret Jeffa ujawnił, że miał wysypkę na plecach, która przypominała stan Teksas, jednak nie zawsze była ona widoczna w poprzednich odcinkach, kiedy zdejmował koszulę.
  • W Urodziny Clarence mówi, że jej ulubionym kolorem jest brązowy.

Galeria

Clarence Wendle char
Zobacz galerię postacią tutaj.