FANDOM

Czad ojczym Clarenca i chłopak Mary. Pierszy raz pojawił się w odcinku pilotażowym serialu.

BiografiaEdytuj

Chad jest żyjącym chłopakiem Mary i ojczymem Clarence'a. Ma tytuł licencjata i pracuje jako spinner w Hip Clips, gdzie również pracuje Mary. Matka Mary wydaje się być niewrażliwa na Chada i wspomina, że były mąż Mary (lub jej chłopak) miał "ładny samochód" i inne miłe rzeczy, w przeciwieństwie do Czada. Ojciec Mary; jednak; nawet nie zauważyli, że Chad nie był tą samą osobą co Damian (Huragan Dilliss).

WyglądEdytuj

Chad ma bardzo małpkowaty wygląd, z długimi do ramion włosami i trwałym zarostem. Chad jest bardzo opalony, z dużymi, owłosionymi ramionami i nogami.Zwykle nosi biały t-shirt, podarte niebieskie szorty i skarpetki. W " Przyjęciu z niespodzianką " nosi sandały.

CiekawosktiEdytuj

  • Chad nosi podobieństwo do Donkey Konga.
  • W grze Cartoon Network "Clarence Saves the Day" małpa ma twarz Chada.
  • W "Całkiem udany dzień z panną" ujawniono, że Chad jest ojczymem Clarence'a.
  • W "Pan domu" ujawniono, że Clarence widzi Chada inaczej, dla Clarence'a, Chad wygląda jak kapitan, co oznacza, jak bardzo Clarence patrzy na niego.
  • W "Zwyczajna dziewczyna" ujawniono, że Chad ma tytuł licencjata.
  • W "Wycieczka" znajdują się na jego karcie kredytowej, a jego pełne imię i nazwisko to Charles Caswell III.
  • W "Huragan Dilliss" używa Smoczego Miecza do cięcia klopsa.
  • W "Wyjazd na ryby", po utracie wszystkich włosów, Chad przypomina Homera Simpsona z The Simpsons.

GaleriaEdytuj

See Gallery
Galerię dla Chad można znaleźć tutaj.