Clarence Wiki
Advertisement

"Całkiem udany dzień z panną" to 2. odcinek Sezon 1 i 1. odcinek Clarence'a ogółem.

Streszczenie[]

Clarence łączy się z dziewczyną w dół ulicy o imieniu Amy w polowaniu na potwora wielkości skały zwanej "nieregularne".

Wątek[]

Odcinek zaczyna się od zabawy Clarence'a z wężem i stosem błota. Wkrótce Amy wychodzi z domu, podczas przeprowadzki ludzie przychodzą, aby wziąć rzeczy jej rodziny. Widzi Clarence, przyklejając wąż do stosu i błoto wypływa podczas gdy on krzyczy takie rzeczy jak "Ahh to wulkan!" i "Ow, to się pali! Amy postanawia go spotkać i zapytać, czy chce jeździć na rowerze. Clarence mówi, że nie będzie w stanie dostać jeden do Bożego Narodzenia i Amy postanawia hop na jej pads. Amy mówi wtedy, że będą szukać nieregularne.

Clarence zastanawia się, co to było tak on i Amy wygląda to w Internecie. Mary pyta, co robili i powiedzieli, że będą wyglądać na nieregularne. Clarence postanawia spakować kanapki i wodę, ponieważ podróż miała być długa. Clarence i Amy jeździli na rowerze po całym mieście, a po drodze Belson widzi, jak Amy i Clarence wiszą razem. Mówi o tym Nathanowi, Dustinowi i Percy i myślą, że Clarence i Amy "wymyślają". Kiedy Clarence i Amy byli w Bendle Park i bawili się w Bendle Park, znaleźli głaz narzutowy i zdecydowali się grać na nim, aż do momentu, gdy Belson i jego gang się pojawią.

Belson ostrzega ich, że są na skale, a jeśli nie wyjdą, to rozpoczną wojnę szyszkami sosnowymi. Amy i Clarence odmawiają wyjścia, co prowadzi do tego, że Nathan, Dustin i Percy rzucają szyszkami sosnowymi w Amy i Clarence. Odwetują się rzucając mchem z dużej skały. Sumo, który przybył gdzieś, gdy Belson i jego gang szpiegowali na nich, postanawia bawić się biegnąc z szyszkami sosnowymi w rękach. Wojna toczy się dalej i ostatecznie, Amy musi opuścić na kolację, pozostawiając tym samym pozostawiając Belsona i jego gang wyczerpany. Jadą z powrotem do domu, Amy upuszczając Clarence'a przed jego domem. Belson i gang przyjść do Clarence'a, pytając o to, co on i Amy zrobili razem. Odcinek kończy się z każdym, kto zjada kanapki Clarence'a zapakowane.

Postacie[]

Główne postacie[]

Obsługujące postacie[]

Niewielkie postacie[]

  • Mary
  • Chad
  • Victor
  • Pani Baker
  • Dale
  • Nienazwana brązowa kobieta owłosiona
  • Siostra Amy (wymienione powyżej)
  • Amy Shtuzger (wymienione powyżej)

Ciekawostki[]

  • Jest to pierwsze pojawienie się Bendle Park.
  • Muzyka grająca jak Amy i Clarence jeździć przez miasto jest taka sama muzyka słyszalna podczas gry Clarence Saves the Day.*Muzyka grająca jak Amy i Clarence jeździć przez miasto jest taka sama muzyka słyszalna podczas gry Clarence Saves the Day.

Ciekawostki postaci[]

  • Amy implikuje, że jej rodzice przechodzą przez rozwód i walkę o opiekę nad nią.
  • Jest to pierwszy raz, że rozwód jest wymieniony w serii.
  • Jest to pierwszy raz, kiedy dowiadujemy się o biologicznym ojcu Clarence'a.
  • To jest pierwszy odcinek Jeff Jeff nie pojawia się w.
  • Jest to pierwszy odcinek Sumo odcinek pojawia się z niewielką rolą.
    • Jest to jednak tylko czas, w którym Clarence nie rozpoznał Sumo był tutaj wraz z innymi.

Galeria[]

Pretty Great Day with a Girl 00035
Zobacz galerię odcinków tutaj.

Transkrypcja[]

Zobacz transkrypt odcinka tutaj.

Wideo[]

Odniesienia[]

Advertisement