FANDOM

Benson Noles

To agonista. Clarence uważa go za przyjacjela lecz bez wzajemności.

Wygląd

Belson jest niski ma długie krzaczste brwi. Okrągłe ciało, czerwoną koszulke i niebieskie shorty. Oni Matka mają charakterystyczne pomarńczowe nosy.

Osobowość

Belson jest zazwyczaj bardzo nieuprzejmy i rozpieszczony, szczególnie z Clarence i jego matką, Cynthią. Zawsze będzie starał się jak najlepiej i robi wszystko, by zachowywać się dobrze przed swoimi przyjaciółmi. W większości przypadków, zwykle sam, bawiąc się swoim przenośnym urządzeniem do gier i rzadziej przebywającym w pobliżu innych osób, w tym jego przyjaciół. Podczas gdy większość dzieci ma mniejsze szanse na polubienie go ze względu na jego osobowość, może to być powód, dla którego podczas gdy dla Clarence'a, uznałby go za przyjaciela niż kogokolwiek innego.

Relacje

Clarence - Belson jest niegrzeczny wobec Clarence'a i znęca się nad nim. Mimo to Clarence wciąż szanuje Belsona i zdaje się go doceniać.

Jeff - Jeff wydaje się nie lubić Belsona z nieznanych przyczyn.

Sumo - Sumo i Belson nienawidzą się nawzajem. Belson jest prawdopodobnie zły na Sumo, ponieważ Sumo ukradł jego konsolę do gier wideo w "Imprezce piżamowej Belsona".

Nathan - Belson wydaje się mieć Nathana jako ochroniarza.

Dustin - Dustin ma być dobrym przyjacielem Belsona, aż w późniejszych częściach sezonu 1 i sezonu 2, będzie mniej prawdopodobne, że będzie z Belsonem.

Percy - Percy jest jednym z "niewolników" Belsona. Wydają się być neutralni wobec siebie.

Cynthia - Belson nie szanuje swojej matki i wydaje się być zirytowany, kiedy zatrzasnął jej drzwi w "Inprezce piżamowej Belsona" i odmówił wyrzucenia śmieci, zgodnie z poleceniem.

Pan Noles - Nie wiadomo, czy Pan Noles, czy nie, Belson wie o swoim ojcu przez pojawienie się, zwykle wspomniał o swoim tacie w "Klaksonie". Jednak, jak powiedziała Cynthia w "Bellow's Sleepover", pan Noles zawsze się przemieszczał i nigdy nie spędzał czasu z Belsonem.

Drobnostki

Ma 9 znajomych w "Clarence's Millions".

Wygląda na to, że nie lubi Clarence'a, chociaż w końcu staje się dla niego trochę milszy w "Zoo".

W "Chalmers Santiago, ma kryjówkę w opuszczonym domu, który jest w domu Clarence'a, nie wiadomo, czy wróci po odcinku.

Jego twarz i nos przypominają Bert (Ulica Sezamkowa), The Robinsons ("Niesamowity świat Gumball"), Sid (Hey Arnold!) I Benson (Regular Show).

oprócz tego inna postać, Nom Nom, antagonistka z innej serii Cartoon Network, We Bare Bears, która również przypomina Belsona według niektórych cech i osobowości.

Mieszka w domu Clarence'a w "Pilocie". Jednak to się zmieniło w serii.

Do tej pory gag w Clarence był taki, że zazwyczaj grał i / lub kupował grę wideo.

W pewnym momencie jest postrzegany jako grający w gameplayera razem z Nathanem i Dustinem w "Honk".

Jego pełne imię brzmi Belson Noles, który jest grą imienia jednego z byłych storyboardzistów serialu, Nelsona Bolesa.

W piżamie Belsona ma figurkę Jake'a z "Adventure Time" na swojej półce.

On, Mavis, a Percy ma kształt ciała podobny do wuja dziadka.

W "Company Man, Zdjęcie przedstawiające go jako niemowlęcia, w przeciwieństwie do drugiego w Lizard Day Afternoon, ma głowę w kształcie podobną do Stewie z Family Guy oraz Harolda i Arnolda (również jako niemowlęta) z Hey Arnold !.

Jednak w "Trzydziestu dniach i siedmiu mórz", nazwa gry "Tuna Tony" ma niewielkie podobieństwo do Belsona, z wyjątkiem pewnych różnic.

W The Trade jego szata ma monogram, który jest zapisany jako "B.K.", jego nieznany, jeśli to możliwe, że jego nazwisko nie może być zapisane normalnie jako "Noles" lub jako coś innego.

Zgodnie ze sztuką storyboardu Belson początkowo pojawił się w odcinku "Człowiek z domu", tylko w wyobraźni Sumo jako pająka, który zostałby prawie zabity przez dorosłego Sumo, jednak ta część została pocięta z powodu niewłaściwe, zwłaszcza w programie dla dzieci.