Clarence Wiki
Advertisement

Belson Noles jest poboczna postacią Clarence'a.

Wygląd[]

Belson jest krótki i pyzaty, z krzewem kręconych, brązowych włosów. Nosi ciemnoczerwoną koszulę, niebieskie szorty i granatowe buty. Jej wyjątkowość, nos i wieczny grymas przypominają postać Berta de Muppety.

Osobowość[]

W swojej zewnętrznej osobowości, Belson jest podły, pretensjonalny, niegrzeczny i niewdzięczny. Jego zepsute wychowanie przejawia się w jego autorytatywnej postawie i oburzeniu, kiedy jego życzenia są zaprzeczane. Traktuje innych nieczule, a kiedy tego nie robi, całkowicie ich ignoruje, konsumując je w urządzeniach do gier lub czasopismach. Jednocześnie przywiązuje wielką wagę do tego, jak inni go postrzegają. Zrobi wszystko, by być postrzeganym jako błyskotliwy i akceptowany przez modę i złośliwość. Rzadko jest on zawsze wierny samemu sobie i w rezultacie zachowuje się w sposób byczy i obojętny. Istnieją jednak dowody na to, że Belson ma łagodniejszą stronę w stosunku do niego. Belson był również zainteresowany Clarencem. Czasami Belson okazuje empatię również innym postaciom.

Są złożone powody jego zmiennego zachowania. Belson ma wiele wewnętrznych konfliktów, z których większość wynika z jego relacji z panem Nolesem. Ukazuje ojca jako wzór do naśladowania i tęskni za jego akceptacją, którą niestety rzadko otrzymuje. Jego ojciec wydaje się nim gardzić i wydaje się bardziej zainteresowany swoimi osobistymi sprawami niż relacjami z synem. Belson zinternalizował go i przekonał, że nikogo to nie obchodzi. Nie tylko jest niezwykle wrażliwy na wspomnienia ojca, ale ma też fałszywy wygląd zewnętrzny, aby uchronić się przed odrzuceniem, ponieważ w głębi obawia się, że jeśli otworzy się przed kimkolwiek, nie spodoba mu się to. Niestety, staje się to samospełniającą się przepowiednią, kiedy jedyna wersja ludu Belsona zostaje odrzucona, a wersja jego jest pogardliwa i surowa.

Występy[]

Sezon 1[]

  • Całkiem udany dzień z panną
  • Czarodziej Forsozmiotki
  • Miliony Clarence’a
  • Klakson
  • Wycieczka do zoo
  • Zabłocone oczy
  • Łódka marzeń
  • Jeff przeciętniak
  • Dzień jaszczura
  • Zapomniani
  • Imprezka piżamowa Belson'a
  • Początek a nawet więcej
  • Pacjent specjalnej troski
  • Zawieszeni
  • Żółwie czapki
  • Zwariowana rewia ze złotą rybką
  • Jajeczne szaleństwo
  • Sąsiedzkie porządki
  • Huragan Dilliss
  • A w nagrodę kara
  • Mały koleżka
  • Pan Sąsiad
  • Gdzie ta pizza?
  • Śnienie
  • Balans

Sezon 2[]

  • Przesłuchanie
  • Zaginiony plac zabaw
  • Gazowy kaktus
  • Średniowieczny jarmark
  • Igranie z czasem
  • Wjazd na imprezę
  • Klasowa wycieczka
  • Biznesmen
  • Baśnie z Mardryni
  • Clarence Wendle i Oko Coogana
  • Wczesny seans
  • Sumo na deskorolce
  • Zastępstwo
  • Klasa
  • Kosmiczny wyścig
  • Tatusiowie
  • Bucky i Ryk
  • Kompost
  • Muzealna przygoda Clarence'a i Sumo
  • Urodziny
  • Zdobyć flagę
  • Plecak Belsona
  • Wesołego pasożyta
  • Pizzowy bohater

Sezon 3[]

  • Sumo ucieka na zachód
  • Walentymki
  • Clarence na przewodniczącego
  • Koncert rockowy
  • The Phantom Clarence
  • Urwis i McGłupoł
  • Żegnaj Baker
  • Zatopiona wspólnota
  • Lato nad basenem
  • Wielka gra
  • Clarence kocha Szupcię
  • Chad i maraton
  • Funkcjonariuszka Moody
  • Gilben jest inny
  • Wyluzowany Clarence
  • Zaczekaj w aucie
  • Zaginiony kot
  • Wymiana
  • Łebski Sumo
  • Tunel
  • Konkurs talentów
  • Auto na pilota
  • Król psów
  • Belson ma dziewczynę
  • Teleweekend
  • Zawsze tam gdzie Sumo

Relacje[]

  • Clarence - Belson jest tak samo niegrzeczny wobec Clarence'a, jak wobec każdego innego, czasami nawet bardziej, gdy Clarence ma tendencję do przesuwania swoich osobistych granic. To z tych samych powodów, dla których potajemnie docenia go bardziej niż któregokolwiek z jej innych przyjaciół; Clarence'owi zależy na nim. Clarence opisuje Belsona jako "trudnego do kochania, ale wartego wysiłku" i czasami będzie czule odnosić się do niego jako "Mój Belson" lub "Belsy". Belson nazwał Clarence'a "przyjacielem" kilka razy.
  • Sumo - Sumo i Belson mają trwającą wendettę przeciwko sobie. Sumo nie pochwala Belsona za jego pretensjonalny i obojętny stosunek do innych. Belson nie lubi Sumo, prawdopodobnie dlatego, że Sumo wie, jak go nazwać, i jest prawdopodobnie gorzki o nim, kiedy złamał swoją konsolę do gier wideo w Imprezka piżamowa Belson'a.
  • Pan Noles - Belson podziwia go i chce, żebym spędził z nim więcej czasu. Cynthia stwierdziła w Imprezka piżamowa Belson'a, że pan Noles zawsze podróżuje i nigdy nie spędza czasu z Belsonem, ale jest dyskusyjne, że tak właśnie jest. W Wielka gra pan Noles okazał pogardę dla niego i wolał poświęcić się własnej działalności, zamiast zabierać Belsona na mecz baseballu.

Ciekawostki[]

  • W Biznesmen ujawnia się, że wzrost Belsona wynosi 1,04 metra i waży 34 kilogramy.
  • Jest liderem zespołu gazety, jak pokazano w Gazowy kaktus i Clarence na przewodniczącego.
  • Ma 9 gwiazd w Miliony Clarence’a.
  • Nie lubi Clarence'a i prawdopodobnie będzie mu zazdrosny z powodu jego ogromnych przyjaźni, chociaż stopniowo podnieca się nim w całej serii.
  • W Pan Sąsiad, ma kryjówkę w opuszczonym domu przed domem Clarence'a, chociaż nie wiadomo, czy wróci po tym odcinku.
  • Powszechnym żartem w tej serii jest to, że zazwyczaj widzi się go grającego i/lub kupującego grę wideo.
  • Jego pełne imię to gra słów jednego z poprzednich storyboardowców z serii Nelson Boles.
  • W Imprezka piżamowa Belson'a ma na półce statuetkę Jake'a Pora na przygodę!.
  • W Thirty Days and Seven Seas postać w grze "Tuna Tony" przypomina nieco Belsona.
  • Według storyboardu, Belson miał pierwotnie pojawić się w odcinku Pan domu w wyobraźni Sumo jako pająk, który miał zostać zabity przez Sumo. Jednak ta część została wycięta, ponieważ nie nadawała się do seriali dla dzieci.
  • Jest jebanym skurwysynem jak marek marucha

Galeria[]

Belson Noles
Zobacz galerię postacią tutaj.

Advertisement