FANDOM

Balance jest drobną postacią w Clarence, pracuje w Invisible Circus. Postać jest trochę parodią Freddiego Krugera z Koszmaru z ulicy wiązów (ang: A Nightmare on Elm Street)

Wygląd

Balance jest wykonawcą cyrkowym z karłowatością, z tego powodu wygląda podobnie do Clarence'a, głównie przez kształt głowy i twarzy. Ma ciemnopomarańczową skórę i dziwny nos podobny do Belsona, z wyjątkiem krótszego, ma podobną fryzurę do Clarence'a, z tym, że nie ma guzków, bardziej przypomina odwrócony typ i ma żółte zęby, które są przeciwieństwem Clarence'a, ma też fałszywy piracki haczyk na prawej ręce i brązowy kombinezon, i szara koszula, a także ma unibrow, podobnie jak Belson, ma również blizny na lewym policzku.

Osobowość

Jest przeciwny do Clarence'a, wydaje się, że daje strach każdemu, i zwykle chwyta niektórych ludzi za szyję za pomocą pirackiego haka, wydaje się, że ma zwyczaj wyciągania wniosków na temat ludzi. Wydaje się być miłym dla innych nauczycieli, w tym pani Baker, niż dla dzieci, jest nieco akrobatyczny, ponieważ potrafi stanąć na widelcu bez upadku, ponieważ później okazało się, że potrafi także wykonywać hipnozę, zwłaszcza na temat uwagi nauczycieli, a także potajemnie pracuje dla Niewidzialnego cyrku.

Epizody

"Balans"

"Gazowy Kaktus" (tylko na zdjęciu)

"The Phantom Clarence"

"Powódź Bracia"

"Koszmar na Aberdale Street: Balance's Revenge"

Drobnostki

Pomimo nazewnictwa, mówiąc, że jest akrobatyczny i może stać na rzeczy lżejsze bez upadku.

Haczyk Pirata na dłoni jest fałszywy, odsłaniając prawą rękę.

Jeremy jest jego synem, jak ujawniono w "Powodziach".

Prawdopodobnie będzie w przyszłych odcinkach, gdy uciekł pod koniec Balance.

Jednak w "Freedom Cactus" jego zdjęcie pojawiło się w artykule w gazecie, który czytał pan Reese.

Ponownie pojawia się w Stormy Sleepover (Miniseries) Clarence jako narrator.

Większość jego cech może być mieszaniną Clarence'a i Belsona.

Mając ciało przypominające Clarence'a i nos z unibrowem przypominającym Belsona.

Jego imię, Balance, może być również kalamburem Clarence'a i zaczyna się od "B" jak Belson.Aberdale Street: Balance's Revenge "